InLove♥ Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 http://www.barnimagen.com/index.php/content/view/slideshow_user/536239/offset/2 kan dere så på bildet av meg i uke 39+1? Noen kommenterer at jeg er SÅÅÅÅÅ stor. Om det er 2 der inne osv.. :S Er bare en, og jeg ligger rett på den røde streken på symfyse skjemaet.. deppa!!!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 hehe, nei, det er du ikke ! jeg er i uke 29 og er større, ligger øverst innafor normalen på skjema. Jeg får høre hvor svær jeg er hver gang jeg beveger meg utenfor døra. Setter veldig lite pris på det! *Føler med deg*
Plutselig_gravid Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har større mage enn deg. Er 32 uker. By the way - du har kjempe fin gravidmage :)
Heidimoren Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Magen din er kjempefin! =) Ser overhodet ikke større ut enn den skal være.
InLove♥ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 takk jenter=) Er ikke greit når alle skal påpeke at magen er enorm.. blir jo paranoid til slutt:S hehe..
mars09+aug11? Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 syns ikke du er noe unormalt stor i det hele tatt. ser flott og gravid ut:) folk er så frekke hele tiden, og tror de kan si hva de vil om kroppen din. er 29+2 uker og så og si hver dag møter jeg noen kjente som skal kommentere magen "nei, nå var du drøy! , inni her MÅ det da være 2 stk! , og du sprekker snart??!!" osv osv. syns ikke det er noe gøy, så vet akkurat hvordan du har det. kan de ikke heller si "nå er du fin og gravid" ? for er jo det vi er =)
birrisj05.02.09 Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Synes du var fin jeg Ikke noe for stor!
EnLitenPrins Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Nope, du var ikke spesielt stor ! Er 32 uker og litt større enn deg..Men forstår det er irriterendes.. Siden jeg var 25 uker på vei har jeg fått spmål om jeg ikke har planer om å føde snart..
Elin snart mamma til 3 Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 synes du var kjempeflott jeg du var jo rene sylfiden i forhold til meg da hehehe
Nala82 Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Ikke stor!! Selv har jeg ligget 2 cm OVER det grønne feltet på skjemaet gjennom hele svangerskapet. Her har kommentarene haglet, og da fra kvinner som selv har vært gravide og som burde skjønne at det ikke er hyggelig å høre hvor stor man er flere ganger om dagen.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Neida! Du er bare kjempefin:) Folk har ikke peiling på gravidmager tror jeg, de tror at om de har sett EI gravid, så har de sett alle. Og folk tror de kan si hva som helst til oss gravide, uten at vi skal ta oss nær av det. Syns det er veldig synd jeg, for det er jo virkelig helt motsatt. Her sitter vi, fulle av hormoner, og føler oss store som fjell av og til. Så kommer det folk og kommenterer det i tillegg`? Nei, fy sier jeg bare!
nattergal78 Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Ser skikkelig flott gravid ut du da!! Ser helt riktig ut etter min mening...folk er jo helt rare...Lykke til videre:-)
Antonette Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Enig med de over, du har en flott mage! Prøv å ignorer alle kommentarene, selv om jeg vet det ikke er enkelt. Det eneste som er mer irriterende enn magekommentarer, er "Skal du ikke føde snart?!" Når man svarer at man ikke vet helt sikkert, sier de "Jaja, slapp av, den kommer når det kommer!" Hvem er det som ikke er avslappa her da!?!?!
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 Nei du er ikke stor ;-) Jeg er og like stor som deg og jeg er bare 36uker :-P Så slapp av, du hadde en veldig fin mage:-)
Lisyan *overtid og utålmodig* Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 Syntes ikke du ser så veldig stor ut, spesielt ikke siden du er såpass langt på vei. Jeg er 40+5 og har sf-mål på 41. Og med tanke på at skjemaet kun gåt til 40, så sier det litt....
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #16 Skrevet 27. januar 2009 Haha, nei du var ikke så stor.. Jeg er nok like stor, om ikke større og er uke 30+0 i morra.. I tillegg er du jo slank og flott ellers.. Andre (som meg!) hovner og svulmer opp i resten av kroppen og. Synes du var kjempeflott
mammatetogansketette:)) Skrevet 27. januar 2009 #17 Skrevet 27. januar 2009 Heisann! Nei, enig med de andre her, du ser jo helt flott ut! Trur min mage er større.. selv om den heller ikke er spes. stor! Og ser ut til at vi har ganske så lik termin.. Ikke hør på hva folk sier, her en dag var jeg innom jobben, og i løpet av den halvtimen jeg var der traff jeg endel folk... Kommentarene sprikte i aller retninger: fra hvor stooor mage jeg har til hvor lite og søt den er, og hvor lav magen er ("er vel ikke lenge før nå ser jeg, den har sunket!"), mens noen mente jeg bærer høyt, ("går nok ut tida og vel så det du!"), og noen syns jeg har spiss mage og noen veeldig rund mage (vi vet ikke kjønnet) .. hihi.... Så jeg bare lar de prate og vet jo sjøl mine mål og syns magen min er helt fin jeg Jeg ligger også -omtrent- på den røde streken på skjemaet. Lykke til til deg, spennende om det blir januar- eller februarbarn på oss
Motoko Skrevet 27. januar 2009 #18 Skrevet 27. januar 2009 Nei.. syns ikke det akkurat. Du kan jo se på bildet mitt fra uke 38/39 i forrige svangerskap. Riktignok full av vann, men DIGER.. og enda hovna jeg på meg 8-10 kg til de neste 2 ukene gitt. http://home.no.net/darci/pict/megamage.JPG
birrisj05.02.09 Skrevet 27. januar 2009 #19 Skrevet 27. januar 2009 Men så skal man heller ikke høre på hva folk som ikke har vært gravide selv sier, for de synes alle gravide blir store.. og det blir man jo på et vis, man får jo stor mage.. Jeg har hele tiden fått høre "oj så stor du er".. helt til nå på slutten, da sier de at jeg egentlig ikke er så stor, at jeg ikke har lagt på meg på andre steder enn magen osv.. de ble vel vante til at jeg er tjukk
Nå da? Skrevet 27. januar 2009 #20 Skrevet 27. januar 2009 Skjønner deg godt jeg... Men bare vent til du er ferdig med fødselen og får "morsomme" kommentarer som "Skal du ha en til med en gang?" "Du har litt mage enda ja..." Det er 14 dager siden min fødsel.... makan til frekkhet å si noe sånt!!
ohayoo Skrevet 27. januar 2009 #21 Skrevet 27. januar 2009 Det kommer an på øye som ser også tydeligvis... Forrige gang varierte det omtrent annenhver gang av de som kommenterte magen min på "Du er ikke så veldig stor" og "Du er ganske stor, er du sikkert på at det er bare en"... Ikke bry deg om dem, vi er forskjellige... Som en kommentar til Endelig* - jeg trodde jeg var superslank bare timer etter fødselen sist, men bildene motbeviser det ganske kraftig Men igjen, man kan få seg til å si det mest utrolige til gravide, det gjelder tydeligvis også til nybakte mødre... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå