Tingeling27 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei jenter... Vi har nå i hver pp hatt sex hver dag uten at det klaffet, og tenkte og prøve annenhver dag nå fra positiv el test...har lest at om mannen har redusert sædkvalitet så er dette lurt....men jeg er så redd for at vi da skal miste eggløsningen?? la oss si jeg får positiv el test på fredag kveld....da er vel el innen 48 timer? om vi da ikke har sex før søndag kveld så misser vi vel kanskje el??dvs sex fredag kveld og så ikke før søndag kveld?? jeg har barn fra før , så får ikke sjansen på dagtid hehe
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Sædceller kan leve opptil 5 døgn sånn ca. Så dere bør jo klare å treffe sånn ca eggløsning uansett vil eg tro. Lykke til med prøvinga..om enn bare på kveldstid
MK73 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 De svømmerne som sendes ut fredag kveld lever mest sannsynlig fortsatt på søndagen, så annenhver dag er helt fint ift å bli gravid :-) Lykke til!
Lotta2010x2012 Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Hehe, har jeg tenkt på å, men som sagt kan svømmerene leve en stund, pluss at egget ditt lever jo også opp til 1 døgn, så det skal gå helt fint:)
Tingeling27 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 Takk for svar jenter:) Jeg vet jo egentlig at de lever, og at man kan ha sex annenhver dag...men alikevel så frister det liksom og ha hver dag....men nå har ikke det funket frem til nå...så skader ikke å prøve annenhver.... men blir vanskelig å holde seg på el dagen tror jeg hehe.... lykke til til dere oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå