Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Har en gutt på litt over 4 år. Han er i det siste blitt plaget av grusomme mareritt hver natt. Han kan våkne og hyle og rope. Jeg MÅ ligge sammen med ham. Ofte vil han ikke sove. Det dreier seg om spøkelser,monstre, troll og andre ting. Han er kjemperedd! Han vil ikke legge seg ned for kvelden fordi han er redd for hva han vil drømme... Si meg er dette normalt???? Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 emm.. er jo mange barn som er plaget av mareritt! tror jeg oxo var det som liten, min mor tok meg til kiropraktor å det hjalp vist?? men hadde tatt en time til lege for sikkerhetsskyld evt hørt med helsestasjonen! er jo noe som heter natteskrekk, virker litt sånn ettersom du beskriver det som heftig reddsel!?? men er sikkert godt for han at du ligger med han, da vil han få det litt lettere nå som han sliter så fælt! men kan jo oxo være at han drømmer om skumle ting han har sett på tv?? noen unger blir jo lettere påvirket enn andre.... håper du finner ut av det, ønsker dere lykke til hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå