Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 ..og fikk bekreftet at det er ei lita jente. Hun ligner faren sin på en prikk. Frisk og rask var hun også. Gleder meg til hun kommer ut rundt 19.april.
Plutselig_gravid Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Så gøy Jeg var på 3d ul i uke 28 - fantastisk opplevelse. Og hun ligner foreløpig på pappen sin!
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 så kjekt da=) jeg skal på torsdag,og eg er veldig spent=) gleder meg masse... vi vet at det er en liten jente.men blir godt å se henne igjen,att alt står bra til inni der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå