Gå til innhold

April: Blæææærk-kvalmmm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er gravert igjen! Ifølge teoriene skal jeg være kun nesten seks uker på vei. Enten er det en gutt, eller så er det fler...

 

For herlighet jeg er jo dåååårlig jo! Og det "romsterer" nedi der. Har gått opp en hel bh-str (98cm rundt!), føler meg nå som da jeg var omtrent tre-fire mnd på vei sist!

 

Det bør nevnes at jeg har tatt div graviditetstester (av de dyre), i løpet av de siste mnd før den med positiv, og ALLE var negative før den positive i begynnelsen av januar. Ja og mensen har vært irriterende normal. Blærk...tips for kvalme?

 

Da kan dere lure...hvem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første som slo meg uten at jeg kan si hvorfor er Polar'n......etter å ha lest innlegget igjen er jeg mer usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Kjenner meg igjen på at menstrajonen har vært irriterende normal....

Var ikke helt normal hos meg, men blødde litt i noen dager. Men rundt da eg skulle hatt menstrasjonen.

 

Eg har gått ned nye 5kg i vekt, men brystene er blitt kjempe store...hmmm enda mer likt.

Magen kom ikke før uke 14 litt og fra uke 17 til 18 sa den poff og tutet ut... du får følge med. Men du avslører vel hvem du er før den tid.

 

Eg var også utrolig kvalmen den første måneden. Men trodde det var på grunn av omgangsyken som alle 4 barna gikk med. Slo meg ikke at eg kunne være gravid.

 

Tips mot kvalme... alovera juice ;)

 

Hmmm eg klarer ikke og gjette hvem du er. Men ei som har jente fra før... *grubler grubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloe Vera juice, hvor får jeg det?

 

Jeg har faktisk bestilt privat ultralyd til neste uke. MÅ vite når dette skal skje, det er mye som skal planlegges med jobben! Mannen min og jeg skal dele permisjonen og det er store konferanser etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis!! Så koselig. Aner du når terminen er?

Tenk at plutselig så jeg det var veldig lik din skrivestil :-) - og det var tom før jeg så at du hadde vært her inne:-) *stolt*

Så gøy da. Håper kvalmen forvinner fort. Kanskje det er tvillinger? det tenkte jeg da jeg var så kvalm denne gangen ( var ikke det sist...)

Det eneste som hjalp meg var frukt, frukt og atter frukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dumme er at jeg ikke er så dårlig at jeg kaster opp heller, bare blærk liksom. Det var forferdelig den dagen jeg glemte allergitabletten min. Den hjelper iallefall, også mot det.

Jeg har pepperkaker på nattbordet nå, de inneholder ikke melk men har ingefær. Deilig.

Tvillinger - gud bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Expat. ;)

Om det skulle vise seg og være to så er det kjekt og få vite det relativt tidelig i allefall. Samle hodet litt rundt tanken på og få to.

 

Alovera juice. Får en på helsekost vil eg tro. Eg bruker jo Herbalife sin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - det må være ei som bare har ett barn fra før, og sannsynligvis ei jente fra før... Og av de som ikke har "ramla av lasset" siste året eller 4, så har jeg en knapp på Expat, selv om jeg ikke helt føler magefølelsen har rett...?

 

Tips mot kvalme: nei, haha. Bare å holde ut. Spise ofte, hjelper i alle fall litt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jo innlegget mitt altfor sent (postet egentlig svaret i går, men så har tydeligvis internetttilkoblingen klikket akkurat da, så det kom ikke før nå) - men gjettingen min var ikke så far off!!

 

GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...