Gå til innhold

vondt i "rompa".. fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har liksom vondt i rompa.. men er på beinet på ene rompeballen (sorry itt dårlig og barnslig språk:P hehehe). å dette spesielt når jeg ligger.. noen som har det likedan? eller som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bekkenløsning... vært til lege med det?

Skrevet

Det kan være bekkenløsning eller -låsning - da anspenner man gjerne musklene for å kompensere for løsningen eller låsningen. Da jeg gikk til kiropraktor for bekkenlåsning ble jeg massert for å bli kvitt dette - det hjalp! Kanskje du kan få noen til å massere deg?

Skrevet

I isjasnerven liksom? Det har jeg og. Sånn lammende krampefølelse i rompen og nedover låret og beinet. Ikke begge sider samtidig, men på skift liksom... Spørs jo hvor lang tid du har igjen, men det kan være en av disse 'vondtene' som man får under modningen. Slik som nedpress og mensemurringer. Er nok en sammenheng der. Ellers er det ingen som vet hvorfor gravide får krampe i en muskel rett under rompeballen... spurte om det tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Dette kan være en liten låsning i hofte eller bekken, evt bare at det er litt tungt for det område om dagen. Prøv å strekke ut muskelen i sete og få litt massasje så lindrer det litt. Er nok en vondt som man må leve med den siste tiden. Kan lønne seg å ikke rette opp låsninger nå, det kan føre til andre plager.

Skrevet

takk for svar og innspill:D ja har fått påvist bekkenløsning lenger opp i korsryggen. og nå i senere tid har det blitt vondt fremme, men det er nok pga at det er tungt;) men i rompebenet har jeg ikke hørt om at det kan være bekkenløsnng nej.. men tror dere det altså? er jo litt vanskelig å massere da der et på en litt kjeitete plass og litt mye hud pga vektøkning.. haha.. men skal gosnakke med min kjære så får han prøve på det;) takk igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...