Krøllefrøken Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Har du lest en bok som er skikkelig bra? Vil gjerne ha tips
Odine! Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg liker Levi Henriksen sine noveller. (selv om jeg egentlig ikke liker noveller...) 26a Ut og stjæle hester
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 idas dans, en mors beretning 1000 strålene soler drageløperen doppler det er så mange fine bøker der ute :-)
Jenny-penny Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 * Stormenes tid- Ken Follett * Drageløperen/ 1000 strålende soler * Huset ved moskeen * Øya * Den lukkede bok * Havets Katedral * Vindens skygge * The boy in the striped pyjamas *A room with a wiev hm.. dette er de jeg har lest i det siste
vildejenta Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Vis du er ute etter billige bøker som er morsomme så er bag of fun serien min anbefalling:) det er kule bøker, kommer ut nye ca annenhver måned, får kjøpt de i endel dagligvarebutikker også..
___ Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 De to kansje beste bøkene jeg har lest er "Lille tre" og "De få utvalgte". Begge handler om barns oppvekst under delevis elendige og delevis fantastiske kår og hva det gjør med barna. Lettleste og umulige å glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå