Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Noen her inne som har tatt abort på bærum? Medisinsk abort? Lå dere på rom med mange andre? Noen som har noen opplevelser å dele ut
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hvorfor ta abort? Tenk på dem som sliter med å få barn. Vær happy for at du er gravid du...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Hold kjeft ditt jævla rævhull! Tror du ikke hun har vurdert dette før hun spør om dette. Selvom du ikke kan få barn så har kanskje HI en jævlig god grunn til å ikke ha barnet! Så kan du ikke svare på det hun spør om så kan du vel smelle den jævla brødboksen din igjen dritt kjerring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå