May-juli07+mai09 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 alle forslag er velkomne, men vi vil ikke ha lange eller dobbeltnavn... vi har en gutt som heter mads som skal bli storebror!!!
Vivil-08 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Mads/Mats er fint navn! Synes det passer sammen med et enkelt og stødig norsk navn, som feks: Mads og Mikkel Mads og Erik Mads og Simen Mads og Even Holder en knapp på Mads og Mikkel!!
Fallerifallera Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg tenkte også Martin med en gang. Ellers kjenner jeg to brødre som heter Mads og Iver, og synes det klinger bra. Ellers er det jo mye som passer til Mads. Kasper Sigurd Eirik Jens Vetle ...
cec26 Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Mads og Max Mads og Jens Mads og Jonas Mads og Isak Mads og Sigve Mads og sivert Mads og Imre Mads og Sofus Mads og Jørgen Mads og Andre
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Mads og Kim. Vet om tvillinggutter som heter dette. Syntes det passer godt sammen
Basmira Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Jeg synes Håkon passer fint sammen med Mads
May-juli07+mai09 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2009 Hei lindegutt liker di navnene jeg oxo. men Jørgen mener at marius er et pøbelnavn og martin er et sossenavn!!! hehe... ikkke vet jeg hvor han har det ifra!! tenker litt på magnus, leo, noah hva syns dere??
Erymax Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 Magnus er jo kjempefint...Leo også forresten..Noah er mye brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå