Gå til innhold

Gleder meg til i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig kjøpt ny støvsuger som står til ladning og venter på å bli prøvd ut imorgen:-)

Blir så bra å slippe å koste opp guttas smuler og stas. Blir jo aldri skjikkelig rent med kost...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært uten støvsuger?

Hva slags støvsuger har du kjøpt som må stå til lading?

Eller er det sånn liten til veggen du mener?

Dette ble jo bare spørsmål hehe:)

Skrevet

Helt greit med spørsmål:-)

Nei, har ikke vært uten støvsuger, men gidder ikke dra den frem fra rotekottet hver dag. Må koste/støvsuge hver dag da jeg har gulve som suger skitt og lo til seg:-( Især da minste spiser ALT han kommer over.

Har kjøpt meg slik støvsuger som har en liten håndstøvsuger i seg. Den ser så fin ut at man kan ha den stående fremme og pynte og så er den lett tilgjengelig. Var på salg til 999,- (før 1499,-).

Bare 4 timer til den er fullladet.

Skrevet

så kjekt da:) Alltid gøy med nye ting, og ting som gjøre rengjøringen enklere er alltid bra.

Hvordan var den i bruk?

Skrevet

tror jeg vet hilken du mener...den har litt sånn gammeldags stil over seg, og finnes i rød, eller...???

hvordan funket den?

Skrevet

Det er en Electrolux Ergorapido. Her er link: http://www.electrolux.no/node37.aspx?categoryid=11717

Det var den i sand som var på tilbud. Den fåes i flere farger.

Og den var super i bruk. Jeg fikk støvsuget hele trappen uten å måtte flytte ledning til nye kontakt (er ledningsfri). Gulvene mine er nå så clean at man kan spise av dem (hvilket minsten gjør). Og håndstøvsugeren er enkel å ta av så risene å bordet ble fort borte:-)

Skrevet

Sånn vil jeg å ha!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...