saratussen Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 synes de er fine men kan ikke mange! kan beg jeg.. Forandring fryder sa kjærringa å snudde på rundbordet! Fint ska det vær så kjærringa å dreit i et coctails glass.... noen som kan noen???
Heira☆ Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 "Nei, den går ikke!" sa kjerringa da hun fødte en unge med ett bein. "Dette her legger ikke jeg meg i", sa gubben da kjerringa bæsjet i senga. "Her skal det bli spon" sa mannen og høvlet over kjerringa "Nå skal det bli andre boller" sa kjerringa og dreit i ovnen. "Her blir det harde løp" sa kjerringa og stappa børsa i ræva "Forandring fryder", sa kjerringa og snudde rundbordet Hahaha, de er morsomme de kjerring-vitsene!! Noen er kanskje litt på kanten, men det tåler vi ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 "Godt for alt som er unnagjort" sa kjerringa og tørket seg i baken før hun dreit.
Zazu Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Lurt pult sa kjærringa og fikk en unge med håndtak på ryggen...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 "Gid jeg lå i senga" sa kjerringa og satt på sengekanten.....
flust Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Mye skrik og lite ull, sa kjærringa og klipte grisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå