Gå til innhold

Sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan sexlivet deres ser ut. Jeg (35 uker) og min samboer har hatt et helt normalt sexliv frem til nå, men nå backer han ut... Jeg kjenner det tar litt på selvfølelsen men har full forståelse for hans følelser rundt min store kropp og en baby mellom oss! Det er bare det at det har ført til litt rar stemning mellom oss...

 

Noen andre som har tanker rundt sex og 3. termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Har idag 6 dager til termin og hadde sex senest på lørdag. Men er nok sjeldnere enn kva det var. Har ikkje inntrykk av at det er kroppen som stopper mannen min, men heller det at det kommer noen mellom oss. Og har jo full forståelse for det. Hadde syns det var verre dersom det var pga kroppen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt veldig mye på dette. Her er det jeg som vil oftere enn han. Vi har snakket endel om det. Han har ikke så mye lyst som vanlig og begrunner med at vi er tre og ikke to lenger og blir litt satt ut.Det er også litt mindre spontanitet og variasjon (for tiden er det liksom bakfra liggende på siden som gjelder..) og da blir det litt regissert om du skjønner. Han sier ettertrykkelig at jeg er flott og at dette sikkert kommer til å gå over etter barnet kommer. Så får bare håpe at det er forbigående. Jeg har sikkert hatt større behov for bekreftelse som gravid også. Har til tider blitt sår fordi jeg føler han ikke tenner på meg, men det hjelper når vi har pratet om det. Det er heldigvis mange andre måter og være intim på også. Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ikke noe å stresse med! Stor variasjon i hvor mye sex folk har på dette tidspunktet. Selv har vi tatt en pause nå pga bekkenløsning, ikke så veldig behagelig uansett hvilken stilling vi prøver. Dessuten så føler jeg at det blir litt ubehagelig når babyen beveger seg samtidig. Men uansett så blir jo alt som normalt etterhvert, jeg snakker av erfaring, har min tredje i magen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har det vært labert siden første termin, da var det skikkelig opptur. Mannen min har lyst hele tiden, men jeg har alltid vondt i magen og ryggen, sure oppstøt osv... så prøver å gjennomføre en gang i uka, men det blir med det. Får skikkelig dårlig samvittighet overfor mannen min, men kan ikke noe for at det er vanskelig å finne lysten når jeg helst vil sitte stille de neste seks ukene uten at noen kommer nær meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det labert for tiden ja. Men hadde det akkurat likt sist og så det tenker jeg ikke noe på. Vet at når man kommer seg etter fødselen så er man tilbake til det "vanlige". Akkurat no så føle eg meg ikkje så veldig sexy at det gjør nokka.. Plaget med både det ene og det andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare slenger meg på det andre har skrevet her - sex er ganske ut for min del også. Er i uke 32, sliter med "uttalt bekkenløsning" og alt det der. Bekkenløsninga setter en stopper for all sengemorro, men det gjør egentlig en aktiv liten krabat inni her også. Får ikke til å tenke på min egen eller partnerens nytelse når Junior danser quick-step der inne!

Det hender jeg klarer å få meg en hyrdestund på egenhånd i dusjen, men strever ikke etter å oppnå noe. Hadde det helt motsatt sist - da var det sex hele tida og hvertfall med meg selv! Satte i gang fødselen med en god orgasme - litt derfor jeg ikke vil miste tråden helt denne gangen heller. Kan jo være nyttig...

 

Jeg tror at så lenge vi er åpne om dette med partneren vår, så ordner alt seg! Husker at jeg synes det var fryktelig lenge til vi nådde seks-ukers grensen etter forrige fødsel... ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex??? Hørtes kjent ut, så jeg har nok hørt om det men er ikke helt sikker på hva det er ;)

(sier vel litt det ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det ikke bare er jeg som føler det slik! Den sexen vi har er mer for min selvfølelse og hans anerkjennelse av meg enn noe godt og moro. Har et behov for at han fortsatt skal synes jeg er attraktiv så det blir litt arrangert for egen del... Ser frem til kroppen blir "normal" igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...