Gå til innhold

flere som har 20 mnd mellom søsken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er dagene deres?

er såå spent.. var planlagt me søsken nå... men har fått kalde føtter;(

synes synd på lillemann som blir storebror når han er 20 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det egentlig over all forventning.. det var ikke planlagt her.. ;) Det eneste jeg sliter med er legging når jeg er alene hjemme... må legge den største med den minste på armen om han ikke sover, og når største da driver med tenner....... ja.....

men ellers går det som en drøm, største er botrpå og nusser og koser og henter smokk hele tida! Nå er minste bare 14 dager da, så ikke all verden erfaring, men men. Her går det iallefall kjempebra, og største var VELDIG mammajente.... Jeg tenkte som deg, men ser at hun på 20 mndr allerede gleder seg over lillebror.... hun går forresten i bhg.....

Skrevet

Har 22 mnd`er mellom 1 og 2, og 19 mnd`er mellom 2 og 3. Hvis du tenker på barna, så kan jeg fortelle at ungene her stortrives og er glade i hverandre alle sammen =) Har opplevd minimalt med søskensjalusi. Størstebroren på 4 sier at minstebroren på 8mnd`er er bestevennen hans(blandt annet, hehe!). Og minstebroren har alltid vært kjempeflink til å ligge på gulvet(mageleie) for han har jo kikket på storesøskenene sine =)

Skrevet

Hei.

Vi har 19 mnd mellom våre to sønner. Jeg fikk nesten kalde føtter jeg også, gitt, men det var jo etter vi ble gravide, så da var det for sent;)

Har hatt litt dårlig samvittighet overfor førstemann, han var jo kun drøye 10 mnd da jeg ble gravid, jeg hadde litt kvalme, etter hvert mye stikninger og kynnere. Dette gjorde at jeg ikke kunne leke så mye med han som jeg ønsket.

Etter at babyen kom til verden, var det egentlig ei stor utfordring å være alene med begge, for jeg satt jo nesten konstant og amma minstemann og da fikk jeg ikke så mye tid til storebror/han gjorde alt han ikke har lov til.

Jeg har imidlertid hele tiden prøvd og fått kvalitetstid med størstemann, og det har blitt stadig mer av det:) Feks bading, leking, gå en tur o.l:)

Så det er hektisk, men jammen hvor glad man blir i disse barna sine og herlig å se hvor god storebror kan være med lillebror. De får etter hvert som de blir større mye glede av hverandre, så angrer virkelig ikke. Den hektiske hverdagen er jammen verdt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...