Gå til innhold

Nedpress og stikkinger i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med nedpress den siste tiden. Har vondt når jeg står oppreist. Akk som babyen er på vei ut, eller iallefall presser seg voldsomt ned i bekkenet mitt.Når jeg går er det akkurat somom jeg får små knivstikk i undrlivet.Noen som er plaget med det same som kan si meg om dette er normalt? er i uke 31.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 31 og har det likedan, men kan desverre ikke svare på om det er normalt eller ikke. Men er kanskje ikke så unormalt når vi er flere som har det sånn?

Skrevet

Jeg har hatt det sånn siden uke 25 og legen min sykemeldte meg med en gang. Hvis det ikke ga seg ville hun sende meg på sjekk for å se om jeg var for tidlig moden...Det har blitt bedre, så skal prøve meg på å jobbe litt igjen..Sikkert bare for å være på den sikre siden...

Skrevet

Du burde sjekke det opp om du virkelig er plaga med det.. jeg har kjent det en del ganger, men skal jo forsvinne igjen. Er veien mot modning.

Skrevet

Hei!

Ja, jeg kjenner meg absolutt igjen. Jeg er i uke 37. Nå klarer jeg nesten ikke gå tur engang, for det kommer sånne akutte knivstikkende smerter i underlivet så jeg rykker til... Jeg har hatt dette en god stund. Tror ikke det er farlig! Skal spør legen min idag. Det har ihvertfall tatt seg opp siste uken, men fødselen nærmer seg jo også, så kanskje ting begynner å gjøre seg klar.

Skrevet

Jeg er også plaget med dette, spesielt hvis jeg har sittet rett opp og ned en stund og så reiser meg, eller om jeg går litt for langt. Har spurt jm om det og hun sa at det var vanlig, men fikk egentlig ingen god forklaring på hva som forårsaker det.

Skrevet

syns det er litt tidelig at ting tar seg opp allerede i uke 31... Ringte legen i dag, men hun er ikke tilbake på mandag. Vurderer å ringe jordmor eller føden men er redd for å virke hysterisk. Har jordmor mulighet til å sykemelde dersom dette skulle bli nødvendig?

Skrevet

Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite:-)

Skrevet

Tror du må til lege for å få sykemelding....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...