Gå til innhold

Jeg er Gravid.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en jeg har hatt one night stand med.. Å jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Jeg vil jo ha barn,men ikke med han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er du blitt gravid i et samfunn og i en tid hvor det er fullstendig akseptert å være alenemor. Du trenger ikke å forholde deg til han du hadde sex med, men for barnets skyld er det jo en fordel om dere klarer å være modne nok til å samarbeide på en grei måte.

Gratulerer, du har en magisk tid i vente, både som gravid og som mamma!

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha barn med han? Noen spesielle grunner?

Skrevet

ja slik kan det gå... min venninne var ikke fullt så heldig, og hun ble hiv-smittet etter one-.nichtsstand.. Må være forsiktige der ute!!!!

men å være svanger er en hyggelig ting. Barn er herlige! så bare nyt det.. og som anonym over meg sa..så er det fullt akseptert å være alenemamma.. økonomisk er det masse hjelp å få også, så du kan klare deg du.

Skrevet

Fordi det passer seg ikke helt.. dette var noe som ikke skulle bli noe..å nå sliter jeg med det vansklige valget.. abort? beholde?

Skrevet

Dersom valget er vanskelig, bør du definitivt beholde.

Skrevet

Hadde jeg vært godt over 30 år uten utsikter til å få fast type jeg kunne fått barn med, ville eg vurdert å beholde.

Hadde jeg vært i de glade 20-årene, hadde det ikke vært noe å tenke på for min del. Men det er jo mine tanker.

Dette er ditt valg, og alt er greit. Men ville nok foretrukket å få barn med en som faktisk vill barn med meg også.

Skrevet

Jeg syns du skulle beholde babyen din :)

Skrevet

Det er ikke en baby det er snakk om, babyer er de først når de kommer ut, ikke når de er 1/2 mm i magen.

Dårlig gjort av deg å omtale frøet som baby til en som sliter med valget om å beholde eller ikke.

Skrevet

Magisk?

Som alene og gravid med en hun ikke vil ha barn med? Hvilken rosa drøm lever du i? Hun har ikke noen lett tid foran seg det blir mange tunge stunder og tanker som alenegravid, og senere som alenemor.

En MÅ ikke få barn hvis en ikke vil, det er derfor en har selvbestemt abort.

Skrevet

Neida, det er ikke en baby. Det er bare en slimklump full av celler, anonym over her. En liten dæsj som kan slites ut av livmora så lett som ingenting, og så lever vi bare videre som om ingenting har skjedd etterpå, og ferdig med det.

Så lettvint, ikke sant?

Baby? Pøh! Ingen som mener at det er begynnelsen til et lite liv? Er det vel? Og at hjertet allerede slår før mora ofte vet hun er gravid, og armer og bein har begynt å stikke ut av den bitte lille kroppen?

Sånn må vi ikke snakke!

Det er en slimklump på en halv mm, Anonym 23:28. Så snakker vi sånn, at ingen får dårlig samvittighet, og alle er glade og fornøyde etterpå, om vi må skrape ut dingsen.

Skrevet

Min mening eller hva jeg hadde gjort er.....Ta det bort og heller oppleve svangerskap og fødsel med en mann du elsker, som står ved din side og er der for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...