Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg og sambo er forlovet, og har vært det i 5 år. Det eneste som mangler er å sette en dato for bryllupet. Jeg har lyst til å gifte meg til sommeren, men er det for kort tid til planlegging hvis jeg vi begynner nå og gifter oss i august..? Virker som "alle" bruker iallefall et år på planlegging, så lurer på om vi må utsette det til neste år..? Takk for alle svar!
~sjiraff~ Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ikke noe problem å planlegge et bryllup 6-7 mnd. Kjør på )
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Men hva med lokale å sånt da..? Trodde folk bestilte lokale kjempelenge i forveien jeg.. Har liksom aldri gjort dette før... heh..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Kjør på ja:) Du har vel sikkert venninner som ville elsket og bli inkludert i planleggingen:)?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Så lenge dere får tak i lokal og booket time til tinghuset/kirken så har dere fått i boks det viktigste, resten klarer dere fint å ordne frem til bryllupet står.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Hmm...Dere får det til å høres så enkelt ut! hehe... Er hjemme i permisjon, og skal være det ut 2009 tenkte jeg, så da har jeg jo god tid til å planlegge bryllup... Vi får se vi får se... Som sagt så gjenstår det bare å sette en dato, men gidder ikke å bare si til sambo "hva skal du gjøre 20.juli i år? Skal vi gifte oss da eller?" . Forslag mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 HIhi, synes det er en søt måte å si det på jeg =) Har du store planer den dagen eller?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 hehe..ja, det er kanskje det da... Synes likevel det er litt kjedelig...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Du kan lage et eksempel av en invitasjon og gi den til han og spørre om dere skal lage fler?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Ahaaaa....Det var kanskje ikke så dumt nei...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Eller du lager den nesten ferdig, med åpen dato. Og sier at han får fylle ut den delen så du kan lage resten og sendt de ut i god nok tid;)
Cat.68 Skrevet 26. januar 2009 #13 Skrevet 26. januar 2009 Vi planla bryllup og dåp på 3mnd. Fra sykehus. Så dere burde greie det på 6 mnd. Go for it!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #14 Skrevet 26. januar 2009 oi, såpass ja! Da burde det ikke være noe problem for oss heller da.. Men dere som har giftet dere.. bestilte dere kirke og lokale før dere fortalte det til familien? Litt dumt å si at man skal gifte deg på f.eks 12.07.09, også går det ikke pga kirken og lokalet...?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #15 Skrevet 26. januar 2009 hvis dere skal gi beskjed til familie og venner om dato- må dere ta finne kirke og lokale først.
Lykke X 4 Skrevet 26. januar 2009 #16 Skrevet 26. januar 2009 Vi begynte bryllupsplanleggingen i begynnelsen av januar i år. Skal gifte oss i begynnelsen av mars i år. Spørs hvor stort bryllup dere skal ha. Og hvis dere skal ha sommerbryllup må dere sjekke at dere får en dato nå. For sommerbryllup er populært, og enkelte steder må det bestilles et år i forveien Da er det nok kanskje lettere å få til en dato innen mai eller til høsten, om dere skal gifte dere i år. Saksbehandlingen til skjemaene dere må sende inn er ca. 1 måned, og er gyldige i 4 mnd. Uansett sjekk dato raskt, så kanskje det ordner seg med et augustbryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå