Gå til innhold

Vi skal flytte - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det strider mot mitt redebyggeinnstinkt å flytte nå. Er i uke 31, blir nok uke 33 ved selve store flyttesjauen. Bekkenløsning, toåring fra før. Huff. Men det var en mulighet til å få en fin leilighet til overkommelig pris og komme igang på boligmarkedet. Bedre nå enn etter fødsel...eller? Erfaringer? Heldigvis er det ikke så langt, og med litt mer kjøring kan vi beholde barnehagen til guttebassen til han er litt mer akklimatisert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet en knapp måned før fødsel. Var i grunnen helt uproblematisk, men jeg kunne ikke være med på oppussing/maling. Hadde flyttebyrå til å ta all pakkinga, så jeg kunne ta det med ro. Toåring fra før her også.

Lykke til.

Skrevet

det går nok fint :) bare å organisere seg godt og tåle at det blir en "stå på periode" med flyttinga :)

vi har bygget hus i 3 mnd og nå er det antagelig innflyttningsklart til helga. vi har ikke fått flyttet bort så masse enda men tar alltid med oss noe småtteri når vi skal bort hver dag og det blir fort tomt her vi bor nå i alle fall selvom den store flyttesjauen ikke er begynt på enda.

Jeg er i uke 36 nå, var på føden i helga med masse rier osv og var ganske redd for å føde midt oppi kaoset (vi vil helst ikke leie her vi bor nå i februar så vil inn i nyhuste til helga) Fødsel ble det ikke noe av, alt stoppet opp men jeg skal følges opp i forhold til seteleie osv denne uka samt at semesteret på skolen begynner i morgen. Vi har ei jente på snart 5 år også og mannen har jobbet om dagen og snekret hus om ettermiddagene og kveldene i 3 mnd men nå er vi snart ferdig.

Prøver å få pakket i esker o.l. men har så vondt i bekkenet men alle monner drar så man får alltids flyttet :)

masse lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...