Gå til innhold

bilsjuk og bilunderholdning, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min sønn på tre år har begynt å bli bilsjuk når vi kjører lengre avstander, 30min eller mer. Tilsnelatende hjalp det å snu setet fremover, men nå har det startet igjen. Vi ser til at han får utsyn mot veien, forsøkt plaster over navlen, frisk luft. Tom mage og full mage, samt noe midt imellom.

Det mest vellykket er resiesjuketbl. og så kjøre på kvelden så han sovner. -det er eneste løsningen.

Kan noen fortelle hvordan bilunderholdning, tv-skjerm, har fungert på andre barn? Min mann mener det kommer til å gjøre susen. Jeg er grunnleggende imot, men hva gjør man ikke for barna. -om det hjelper..

Erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dvd spiller i bilen, men kan ikke si at det har gjort noen forskjell, lillemor blir bilsyk. Fungerer med bilsyketabletter for oss, fikk tips fra ei om disse armbåndene de selger på hurtigruta, hun hadde brukt det på 8 åringen fra hun var 2 år gammel, og det hadde fungert utmerket. Jeg skal dra på hurtigruta å kjøpe et slikt så fort jeg får anledning. sea band heter det, og koster 89 eller noe deromkring.

Skrevet

vi passer på at de ikke bøyer seg for masse framover, og at de ser framover hele tiden. Våre liker å høre på musikk. Spise vanlig mat. Blir verre når de er sultne. Og verre av fet mat. Bedre av litt salt som potetgull, men slik tørr type hvis dere skjønner. Som skruer..

Ble (og blir enda) veldig bil- og båt syk selv, og det er helt grusomt. Bruker også tablett når jeg skal ut på lengre reiser der jeg ikke skal kjøre selv.

Skrevet

De selger sea bands på de fleste apotek :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...