Gå til innhold

Ultralyd på Gjøvik noen?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne hatt meg en ultralyd på Gjøvik, men husker ikke hva den plassen het som ble anbefalt..

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen :o(

Skrevet

Mener du ordinær ultralyd eller en ekstra (som man betaler for)? Jeg har hatt 3D ultralyd hos Mjøskirurgene. De er hvertfall de eneste på 3D i Gjøvik...

Skrevet

Bor på Gjøvik selv, lurer på om det er Mjøskirurgene du tenker på, der har de visst også 3D UL...

Skrevet

Tusen hjertelig takk :o)

Skrevet

Var du fornøyd med ultralyden hos Mjøskirurgene?

Skrevet

Nå skal det sies at jeg var SVÆRT uheldig med min 3D ul. Dro dit først på en tirsdag, men legen ga ganske fort opp da jenta gjemte seg bak føtter, armer og navlestreng. Hun sov også, så flyttet ikke på seg. Fikk gratis ny time dagen etter. Men var desverre like håpløst å få gode bilder. Så vi reiste derfra med veldig utydelige, dårlige bilder. Skjer visstnok bare ett par ganger i året at noen er så uheldige to dager på rad. Men han prøvde virkelig: opp å gå, drikke brus, opp gå igjen, spise noe søtt... Til ingen nytte.

Men alle andre jeg har snakket med er veldig fornøyd og har fått gode bilder. Så tror stedet kan anbefales, selv om jeg mest sannsynlig ikke kommer til å koste på 1150 kr på en 3Dul ved evt. senere svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...