Sørland-snuppa Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 er det mage her inne som er fæle til og dra frem søtsakene etter ungene er lakt seg for kvelden?? bare litt nyskjerrig på om det er flere her. Når ungene er i seng og jeg har gjort alt jeg skal, må jeg liksom bare ha noe snop og spise på. klarer ikke å la være uansett hvor mye jeg har sakt til meg selv at i dag er det ingen ting. blæææ
It's all about me Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ikke hver kveld men det hender selvfølgelig. Og jeg får like dårlig sammvittighet hver gang for at jeg ikke deler med guttungen, he he.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Flere ja - her er jeg! Snop/matvraket, det er meg ;o)
*Rutletutt* Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Bare i helgene - men ellers har jeg stålkontroll, he he - blitt en vane, bare. Jeg er aldri sugen eller sulten på kvelden lenger - bare fordi jeg har blitt vant til å la være sikkert. Jeg drikker grønn te og koser meg med det:o) I helgene koser jeg meg, da er det "lov" og ti ville hester hadde ikke klart å holde meg unna sjokoladen og pocornen da;o)
Sørland-snuppa Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 hahaha. ja det kan jeg tro :-) nå fikk jeg kjempe lyst på te. skal ut og lage meg litt.
Sørland-snuppa Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 er vi bare to stk her inne... hmmmm. jeg må virkelig skjerpe meg altså.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 jeg er avhengig av litt godis på kvelden jeg...
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har vært sånn etter jeg fødte for snart 11 mnd siden. Ekstremt søtbehov. Men nå har jeg tatt meg sammen og koser meg kun i helgen. Spiser to knekkebrød når jeg blir fysen//sulten på kvelden. Men koser meg hver kveld med et glass Cola Zero eller to.. noe må man jo kunne kose seg med....
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Innimellom, men vi kjøper omtrent ikke gotteri og potetgull for har vi det ikke er det ingen av oss som spiser det.. hehe...
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 Huff ja! Ikveld hadde vi ikke noe snop i huset, så da ble det vafler! :-P Men har nettopp hatt i meg en pose med slike små Daim, som man får kjøpt på Ikea.....huff og huff! Jeg klarer ikke å stoppe!!!!
Gemini77 Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Nei, spiser ikke godteri midt i uken. Blir jeg sugen på et eller annet, så spiser jeg frukt eller et knekkebrød. På fredager og lørdager kommer godteriet på bordet når barna har lagt seg.
line_n & sara Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 nei, vi har egentlig en veldig streng lørdagsgodt regel (den er mest mynta på meg for å si det sånn!!) snuppa er bare 14 mnd, og aner jo ikke hva godteri er for noe! på kvelden snackser jeg heller på nøtter, nå er jeg på lavkarbo. men før kunne det også være et italiensk surdeigsbrød med ailoi fra delikatessen eller hjemmelage pesto (god mat er mye bedre enn godteri, synes da jeg!) men mine karbohydratiske dager er nok over, for å si det sånn!
velandre Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 huff ja, hver kveld etter å ha sittet med snopskåla på fanget, sier jeg til meg selv at i orgen skal jeg ikke spise... meeem når kvelden kommer, å onga har langt seg... da klarer jeg ikke stå imot... huff over hodet ikke bra. hva kan jeg gjøre for å stå imot???
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 kjenner meg så igjen:( Akkurat som om man blir avhengig! Er like ille som å slutte å røyke,..Huff:( Men jeg har faktisk klart å holde meg til kun helgene nå etter nyttår. Tidligere kunne det være hver kveld:((
Snuppa! Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 Kjenner meg kjempegodt igjen, snop hver dag her før, klarte ikke å holde meg unna Men nå har jeg oppdaga at oppkappa frukt med vaniljekesam på er kjempegodt!! Spiser det hver kveld nå,hehe. Og godis på lørdager. Går kjempefint. Deilig å spise noe som er kjempenam og godt for kroppen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå