Gå til innhold

Emmaljunga smart duo combi er en udugelig vogn..

Anbefalte innlegg

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Iallfall kalesjen når man skal bruke sportsvogndelen. Ingenting å feste den i, ingen knapper, glidelås og ikke noe trekk til å feste på. Ufattelig irriterende! Er jo svære luftehull på begge sidene, rett ved siden av ørene til lillgutt! Ikke holdes den på plass heller, må trekke den ned hvert femte minutt. ARG, vil ha ny vogn nå! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt uenig med deg.. det er en kjempeflott vogn..Det er knapper til å feste kalesjen i jo..

Gjest I og lillegutt
Skrevet

På sportsvogndelen?? Finner kun en knapp på kalesjen, men ikke på liggedelen...

Skrevet

Ja mener da at det var det..Sånn svarte tupper på en måte

Skrevet

Totalt uenig jeg også;) Er en borrelås bakpå og en knapp/svart "tapp" på hver side til å feste knappene på kalesjen på.

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Hmm, finner kun borrelås og knapp på selv kalesjen.. Ikke på den delen han ligger på, Sportsvogndelen. Hjelp meg ;)

Skrevet

Det er sånna svarte "knapper på den ja.Og borrelås bakerst;-)

Elsker vogna mi jeg!

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Da må jeg gå å lete en gang til, finner de ikke. Jeg var kjempefornøyd med vogna helt til vinteren kom og kalesjen ble så fryktelig åpen. Rart om min vogn ikke har slike knapper..

Skrevet

Ja veldig rart om det ikke er det på din altså;) Og borrelås midt på bak på det svarte på sportsdelen.

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Letet på nytt nå. eneste plassen det er borrelås er på selveste kalesjen på sidene og en bak. Eneste knappene jeg fant var på kalesjen rett under der du kan henge leker og en bak, i borrelåsen.. Ingen knapper eller borrelås på sportsvogndelen...

Skrevet

veldig merkelig!Ta den med dit du kjøpte den og be di kikke.Kanskje en feil på den?

Gjest I og lillegutt
Skrevet

Jeg ringte butikken jeg kjøpte den i, reflex. De mente at det ikke var noe å feste kalesjen i. Det var det på mondial og edge vognene, men ikke smart. :( rart at dere har det... Blir litt misunnelig ;)

Skrevet

det er bare tull..det ER sånne svarte tuppeknapper til å feste kalesjen i på smart duo combi..

Skrevet

Er ganske enig med HI her.

Var også kjempefornøyd med vognen, helt til vi byttet til sportsvogndelen. Denne er også helt grei hvis ungen er våken og sitter i vognen, men i det setet legges ned blir det store gliper på begge sider av vognen.

Har festet kalesjen både med borrelåsen og med de to knappene fremme, men dette hjelper overhodet ingenting så lenge ryggen er nede. Kunne også godt tenkt meg at ryggen kunne legges enda mer mer. Får den ikke helt flat,så mini nekter å sove i vognen.

Skrevet

Det er borrelås på kalesjen helt framme og på tilsvarende plass på stoffer på siden på sportsvogndelen. Om du ikke har det så må det være en feil på den. Kjøp borrelås og fest på selv med superlim. Da kan du jo sette på mer og. Hele veien rundt om du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...