Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Da hører vel jeg til her inne. Testet positivt i dag etter 26 pp. Jeg må stadig gå å se på testen hvor det står gravid. Har vel ikke helt gått opp for meg ennå.
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer sååå masse! Kejmpe gøy!! Jeg tok også graviditetstest i dag, og den viste + !!!! Helt uvirkelig! Vi skulle startet opp med søskenforsøk (m/egg på frys), bare "tante rød" dukket opp. Det blir ikke noe søskenforsøk på oss denne gangen, ...... tok graviditetstest i dag, for jeg skulle ta akupunktur(vet at man skal stikke anderledes om man er gravid, enn før graviditeten slår positivt ut) i dag. Jeg ventet menstruasjon i disse dager, så "tante rød" hadde ikke dukket opp denne morgenen heller ...... Jaggu ble det ikke +-test:-) Nesten litt uvirkelig. Ja, og dette har vi klart helt selv!!! Jippi. Terminen min er ca 3. oktober, selv har jeg bursdag 5. oktober.
lovelyme Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 hei. Ifølge den digitale termin beregninga har jeg også termin ca 3 oktober. GØY:)
skorpionfruen Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer, så koselig. Da får du en stolt storesøster i hus etterhvert.
Suprise! Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så mye,til dere andre på tråden ogdå. Kjempe koselig å høre at de som strever litt får det til!! Har ca tremnin dagen etter dere, 4 oktober;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå