*Rutletutt* Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Vi våknet opp til verdens herligste lyder lørdag morgen. Inne fra rommet til Milla, hørte vi at Tobias hadde gått inn til henne og de drev og tullet og koste seg der inne. Han sa alt mulig rart og hun hermet (hun er i den alderen nå, og det er veldig vittig;o)). Han drev og sa "oppesann" for det syns han er så vittig når hun sier - he he - så sa han hjertelig flere ganger til henne "du er så skjønn, Milla" "Vet du hvor skjønn du er, Milla?" Det kan virkelig smelte et mammahjerte:o))) Han er visstnok veldig stolt av henne i bhg også - sier alltid "Milla-min"når han snakker om/til henne i bhg og er veldig rask til å si at hun er lillesøsteren hans hvis noen spør, he he - han er hennes helt også - det er helt tydelig. Alt han gjør vil hun gjøre også, og hun er veldig klemmete og kosete med ham. Er virkelig herlig når de er sånn - håper det gode forholdet fortsetter;o)
Mammapudding Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Åååå..fikk helt tårer i øynene av å lese dette, noe så utrolig skjønt:D
*Rutletutt* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Ja, vi lå begge to bare å smilte da vi våknet på lørdag - beste måten å våkne på noensinne! Sa det til mamma da hun kom innom senere på dagen, og hun ble helt rørt;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Åh så søte de er! Herlig!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 For en fantastisk måte å våkne på!! Har en jente på 5,5 mnd og en gutt på drøyt tre år selv. De siste par dagene har han plutselig vært sjalu på henne, men han sier ofte "line-mi" og "jeg er glad i søster min" og "line er glad i meg". Synes det er så fint! Får håpe denne sjalusi-perioden går fort over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå