Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Her hjemme hos oss smiler både mannen min og jeg fra øre til øre i dag! Det hele er nesten litt uvirkelig. Vi skulle startet opp med søskenforsøk (m/egg på frys), bare "tante rød" dukket opp. Det blir ikke noe søskenforsøk på oss denne gangen, ...... tok graviditetstest i dag, for jeg skulle ta akupunktur(vet at man skal stikke anderledes om man er gravid, enn før graviditeten slår positivt ut) i dag. Jeg ventet menstruasjon i disse dager, så "tante rød" hadde ikke dukket opp denne morgenen heller ...... Jaggu ble det ikke +-test:-) Ja, og dette har vi klart helt selv!!! Jippi. I okt./nov. tok mannen min homeopatmiddel (fordi han har åreknuter fra skade i testiklene) som han fikk anbefalt av han som jeg tar akupunktur hos. Det tok han også da vi hadde vårt 1. forsøk. Terminen min er ca 3. oktober, selv har jeg bursdag 5. oktober. Lykke til alle sammen! Nå "hopper jeg over" til 1. trimester:-)
Elskeråværemamma Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så masse!! håper jeg følger etter deg på 1. tri om et par uker )
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Tusen takk Elskeråværemamma! Si i fra til meg når du kommer over i 1. tri.
Blumchen Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Håper du fortsatt er her på bli gravid for jeg har et spørsmål til deg... Samboeren min har også en åreknute der, husker du hva det homopatmiddelet heter?? Gratulerer så mye til dere begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå