Flower girl Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Var hos lege idag, og ble veldig overrasket og glad da legen plutselig ville ta en UL for å se hvor langt jeg var på vei. (jeg har ekstra oppfølging i svangerskapet, fordi jeg har hatt blodprop tidligere og må bruke Fragmin i svangerskapene. Men at jeg skulle få se Gullet idag, det hadde jeg ikke forventet....jeg som hadde tenkt å ta en privat UL snart...) Jeg er 7 uker idag, og fikk se hjertet til vårt elskede Gull...for en følelse............ Fantastisk!
oss2=3,snart 4 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Er det ikke deilig?? Jeg har også fått se det idag, og er i lykkerus! Er 10+1 idag. Lykke til videre:)
Flower girl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Det er helt fantastisk! Blir liksom mer "virkelig", og ser for meg dette lille hjertet som slår mens jeg stryker meg på magen:=) Men du verden så lite dette Gullet er.....6 mm..... Masse lykke til du også:=)
Zeke Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 hva meir fikk du se ,skal på ul. neste fredag er da 7-8 uker på vei å er kjempe spenndt.
Flower girl Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 Jeg fikk se den lille babyen, som er bare 6 mm....og så kunne vi se hjertet som slo.... Men forrige barn, var jeg også rundt uke 12 pga blødninger, og da kan du se veldig mye mer.... Helt utrolig så den lille utvikler seg på noen uker, ja, nesten noen dager:=) Du får nok se mer enn meg, for du er lenger på vei - men jeg må si at det å se det lille hjertet slå, det overgår det meste:=) Lykke til mybones.
h.hippo Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Å, så herlig! Nyt følelse lenge, den er fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå