Gå til innhold

Mensmurringer uke 34+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye mensmurringer idag. Syns det er litt tidlig, hvis dette er noe som tyder på fødsel...

Flere som har hatt mensmurringer uten at det har betydd at en fødsel nærmer seg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i flere uker nå, men ingen fødsel på gang her foreløpig.....:(

Skrevet

jeg er uke 31. og i dag har jeg hatt noen muringer/stikninger helt nederst i magen og under det benet der nede., Det er ikke noe godt å jeg kjenner jeg blir veldig sliten av det.. Hvordan kjennes mensmurringer ut? har aldrig hatt det..

Men jeg begynner å lure på hva dette er.. Det er ikke kynnere. (det har jeg hattt hver dag i flere mnd nå) dette er noe andre greier sim jeg ikke helt klarer å sette fingeren på?? Hvis dette er det samme som du har og det kan tyde på en fødsel så vet ikke jeg hva jeg gjør... huff..

Skrevet

Svake svake menssmerter på en måte.. Følelsen av murring nederst i magen... Nei, vi får satse på at det er normalt. Men uroer meg fort da ting er litt annerledes enn de har vært tidliger.. Men som hun over her sier, kan det tydeligvis være tilstede i flere uker uten at det skjer noe...

Skrevet

Jeg er også i uke 31 og har høres ut som jeg har kjent samme som deg for første gang idag..Hatt stikkninger nederst i magen på begge sider.. Kjenner meg litt støl i magen nesten..vanskelig å si hva det kan være. Men er kanskje livmoren som strekker seg?!

Skrevet

Kan være en urinveisinfeksjon. Ta en urinprøve. Det gir slike symptomer på gravide ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...