Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Er 23 år, har aldri fått orgasme. Ikke sammen med en gutt eller på egenhånd:( Har vært sammen med sambo i tre år, og jeg har ingen komplekser i senga:) I går var vi sååå nær... Men etter en halvtime begynt jeg å miste fokus. Begynte å tenke. "Å kanskje jeg får orgasme? Lurer på hvordan det blir. Nei, nå må jeg ikke tenke på det, bare nyte." Og så gikk det et par minutter, å så begynte jeg å tenke igjen. "Tenk om det funker, tenkt om det går for meg! Ånei, må ikke tenke på det! Hvor mye er klokka tro? Nei ikke tenke på det heller. Mmmm kysse sambo - deilig, kose mmmm. Lurer på om det går for meg snart?" Håpløst. Blir gal!!! Det er jo så utrolig deilig!! Jeg var skikkelig kåt i går og alt stemte. Sambo var dritflink med fingerne og klitten ble dritstiv. Sliter og med at det først er godt og så blir det bare vondt å kose med klitten. Er skikkelig kåt, men så blir klitten så følsom at det bare blir vondt, og da er det bare å gi opp. Tenker egentlig veldig lite på dette i hverdagen, men etter i går, hvor jeg følte vi var såå nær, tenker jeg mye på det:( Noen andre som har hatt det sånn? Har det gått for dere tilslutt? Heldigvis synes jeg sex er godt uten orgasme:) Men...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Du kunne jo invistere i en vibrator hvis du ikke har fra før av. Ellers så tror jeg du ikke må tenke så mye på det. Men skjønner godt at det er frustrerende ja. Lykke til! Håper du kommer snart!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Har ikke noen gode råd, men vil bare si at jeg har det AKKURAT som deg. Har vært SÅÅÅ nære flere ganger uten å komme. Først er det deilig, men så blir klitoris så følsom at det bare blir ubehagelig. Når den har blitt sånn går det liksom ikke an å få den mindre følsom selv om vi roer ned skikkelig. Vet ikke hva vi skal gjøre jeg. Har ingen råd. Bare full forståelse. Kanskje noen har noen gode tips??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Har forresten prøvd diverse leketøy. Ikke mye hjelp i det heller. Anonym 20.27
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 trening, trening og atter trening. Slik går det når mamma sier at det er ikke lov til å leke før man er 16 år. Hendene over dynestrekken. Sex skal utforskes, læres og lekes før man oppnår noe.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Har prøvd leketøy jeg og. Men det hjalp ikke meg heller. Hl
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Hendene over dynestreken har ikke vært noe tema i min oppvekst ihvertfall. Jeg er snart 28år så trening burde det ha vært nok av... Anonym 20.27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå