Gå til innhold

Dere som har vesker til 10000+

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes dere virkelig det er verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veska livet ut, og barnebarna kan selge den til minst samme prisen den dagen jeg dør. Så ja

Skrevet

Vet ikke. Jeg ble bare revet med i et svakt øyeblikk

Skrevet

Nja... det kunne vel ha verdt det om jeg ikke kjøpte sesongens it-bag... LV anno 2004. Ufattelig kult den sommeren, året etterpå... gjemt vekk inni skapet.

Memo to self; gå for klassisk neste gang og ikke trendy.

Skrevet

Jaaaa! Den er så fin, og så praktisk. Kunne sikkert funnet en nesten tilsvarende veske til 169,- men da ville det ikke vært drømmevesken min. Jeg elsker Belanciaga-vesken min. Stod på venteliste i over et år for å få en.

Skrevet

Har vesker for nærmere 200.000 og elsker dem. Hjelper også å ha en mann stinn med penger, men det er kanskje ikke noe for alle og enhver å klare å kapre en slik mann.

Skrevet

Jaaaa- har arvet en Birkin bag fra Hermes til over 50000 i kroko skinn av mamma. hver gang jeg bruker den er det som en eneste armorgasme. og andre damer blir blååå av misunnelse... ;) Brukte den tilogmed som bleiebag med begge babyene mine.

Har mange dyre vesker til mellom 5-15000- eeelsker de. kan ikke sammenlignes med billig ræl.

Skrevet

Så lenge man kjøper en klassisk veske så har jeg ingen problemer med å bruke penger på en veske, den holder seg jo i mange år. blir man lei, kan man selge den for en god slump på finn. satser på at min datter har lyst til å arve mine en gang. Men jeg også gikk i fella og kjøpte LV sin monogramveske i 2003... og den ble så mye kopiert at det var ikke noe gøy. Så nå kjøper jeg litt mer tidløse ting.

Bruker mye penger på vesker, yttertøy og sko også bremser jeg heller litt på hverdagsklærne.

Skrevet

Enhver kvinne med respekt for seg selv ser verdien i å ha en skikkelig veske.

Skrevet

hmm.... jeg kjøper ikke ting jeg ikke har råd til å miste jeg da, så her i huset går det fint lite i så dyre klær eller assesorier... men til gjengjeld ønsker jeg meg en ny stelleveske som er rimelig dyr, fordi den er så praktisk;)

er da en veit en har blitt mor, når dyr stelleveske trumfer ei dyr buske eller et par dyre sko:p

Skrevet

Armorgasme ja, der sa du det anonym!

Jeg kunne forresten aldri solgt favorittveska mi som jeg kjøpte for 20000. Den er det viktigste i hele livet mitt, nest etter mann og barn.

Skrevet

10000+? hallo? har vesker til 300 K jeg... 10000 er noe billig dritt! Har også belter og hårstrikker til 40 K! Haha... 10000, faen for noen tapere som går rundt med slikt dritt!

Skrevet

Får håpe dere kjører stilen fullt ut da. En dame med veske til 10000 ser passe tacky ut dersom damens øvrige bekledning består av Lindex-stretch og sko fra Eurosko.

Skrevet

Med den dyre veska mi, har jeg ikke lenger råd til klær... :)

Skrevet

Snakk om prioritering da, hehe

Har ikke råd til noe så er så dyrt, min dyreste veske koster vel 200kr?? hehe..

Skrevet

Jeg synes folk skal få lov å bruke penger på hva de vil. Likevell blir det litt dumt å skryte av pengene sine. Vi har meget god råd( min mann er stinn av penger som enkelte så fint uttrykker det) og har alt vi ønsker oss. Men jeg er enkel både i klesveien og ellers. Det som er dyrt hos oss er huset og dets inventar. Vi kjøper det beste i kvalitet av sengetøy osv. Til gutten vår går det også såklart i kvalitet, men kan godt kjøpe både på cubus og lindex også.

Jeg har mye smykker og ringer osv, ellers flere dresser og noen dyre sko. Men til vanlig handler jeg på gina tricot osv. Jeg har 2 vesker(med unntak av et par selskapsvesker) og disse koster henholdsvis 400 og 800kroner. Mer trenger jeg ikke. Jeg har mange¨pene kåper, men liker best jakka mi. Har 2 par vintersko, og det ene paret har jeg hatt et par år nå. De var dyre da men ikke sinnsykt dyre.

Nei jeg skryter ikke over pengene våre. Jeg ville aldri kjøpe meg en veske til over 1000kr. Aldri. Men for all del, de som vil det. For meg blir det kaksete.

Skrevet

Hvorfor det? For meg er vesker en lidenskap. Jeg kjøper dem ikke for å vise at jeg har penger, jeg kjøper dem fordi jeg virkelig har lyst på akkurat den veska! Jeg elsker vesker.

Skrevet

Nåja. Snakk om prioritering. har snowboard, bindinger og klør for i hvert fall 40 000 tilsammen, kjøper lett sportsutstyr til åtte tusen, selv om jeg selvsagt prøver å finne på sal. samme om det er årets modeller. Mitt motto er : heller bra brukt enn dårlig nytt!

Skrevet

Ja ok, det var vel kanskje ikke riktig sagt av meg. Det jeg mente var heller at jeg ikke skjønner de som på død og liv skal vise fram pengene sine. Sånn som f.eks pia haraldsen(som ikke har så mye penger engang) med kjoler til 30.000 ... og vesker til 50.. Joda jeg kan forstå at du elsker vesker. Selv ser jeg det ikke. Men vi har jo alle våre prioriteringer. Jeg satser alltid på inventar. Kjøpte meg komplett sengesett og laken i ekte silke her forleden, både til oss og gutten og det ble i overkant av 6000. Er vel kanskje like kaksete selv da :P Men det dreier seg vel egentlig om komfort for meg der da :) Såklart greide jeg å farge putetrekkene rosa da, så det blir nok enda mer innkjøp på meg. uhu .... :P

Skrevet

Jeg er glasd for at jeg ikke er så tett i hue at jeg har vesker som er så dyre. Men det kan ha noe med at jeg mister vesker til stadighet.

Nei takke meg til billigevesker, da kan jeg bytte dem ut og miste dem så mye jeg vil:)

Skrevet

nei den rosafargen var ikke så fllott sammen med resten av det hvite sengetøyet.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...