Gå til innhold

Bruker dere badstua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi renovrerer kjelleren og samboer vil ha ei lita badstue på det som blir nytt bad/vaskerom. Rommet er ganske lite og alt må planlegges veldig for å få plass. Men jeg lurer på om en badstu virkelig blir sååå mye brukt som han hevder den vil????

Er det noen som har erfaring med dette. Blir det brukt (han elsker å sitte i badstu nå,men da er det jo kun en gang i blandt når han er et sted med badstu)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte hus for over 2 år siden og her var det en bastu. Vi har enda ikke prøvd den.

Skrevet

Mamma og pappa lagde badstue når de pusset opp vaskerommet en gang på 80-tallet. I begynnelsen ble den brukt en del, men etterhvert var det kun tørkesnorene i taket som ble brukt (uten ovnen på).

Nå har de pusset opp badet og har en dusj med stemfunksjon som pappa bruker en del og tror de er mye mer fornøyd med den. Tar mindre plass og dusj må de jo ha uansett og de slipper og skru på en stund før de skal bruke den osv. Tror nok også den bruker mye mindre strøm.

Skrevet

Vi bruker vår. Elsker badstue :)

Blir minst brukt på sommeren da, men på denne årstiden er det deilig.

Skrevet

Hadde badstu i huset jeg bodde i før, og brukte den vel kanskje en gang i året.. den ble heller brukt til oppbevaring av skittentøy =p

Skrevet

..det tar ca 15 minutter å varme den opp til 60 grader. Så er det bare å hive vann på ovnen så blir det varmt og godt..

Vi bygde hus for to år siden, men skulle vi gjort det på nytt hadde vi kanskje undersøkt nærmere varmestuer/infrarøde eller noe sånt. Hører mye bra om det i alle fall..

Skrevet

Vi bruker vår iallefall en gang i mnd- deilig å legge barna på fredagskvelden og sette oss i badstuen sammen. Det er mer sosialt enn PC og Tv. Sover så godt de nettene vi har tatt det....

Vil ikke bytte ut vår iallefall!

Skrevet

takk for svar. Han elsker som sagt badstu,men jeg er bare "redd" det er i stor bruk i starten og så dabber det av. men,men vi får se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...