Gå til innhold

Ikke rart man blir rasistisk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei til butikken så går jeg forbi en ungdomskole...(som det er bare er utlendinger på)

Og i dag var det friminutt når jeg gikk fordi med vesla i vogna. Og tror du faen meg ikke at de stod å kasta snøballer etter meg og vogna!!! Og de traff også. Jeg snur meg brått, og der står 20 "pakkis" gutter å ler.

Hadde jeg ikke hatt med vesla så hadde jeg kjeppjaga alle mann!

Fy faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi seee, så fordi 20 pakkis gutter hev snøballer på deg og vogna så mener du fra nå av at din rase er overlegen deres pakkis-rase og at pakkis-rasen burde ha færre rettigheter og en lavere plass i samfunnet?

Skrevet

Hvis 20 hvite gutter hadde kastet snøball, hadde du da konkludert med at alle hvite tilhører en hvit rase som derfor er underlegen andre raser? Sukk og atter sukk!

Skrevet

Jeg er sammen med en Afrikaner men er enig med deg!Veldig mange er et jævla pakk å skulle blitt hjemsendt for lenge siden!

Skrevet

Ikke rart man hater nordmenn, ass. Her om dagen traff jeg en som var skikkelig teit.

D´oh.

Skrevet

Tror neppe hun basere alt på kun en hendelse!

Skrevet

veit du hva, jeg traff ei snurt gammal kjerring på bussen en dag, hu var skikkelig frekk og kvalm, så nå hater jeg alle pensjonister! Og jeg hater alle menn fordi jeg har truffet så mange drittleie mannfolk, gubben går med dødsangst hver dag! Og ikke minst hater jeg barn generelt fordi det finnes så mange FÆLE og gølleie unger, så baby her i hus har å holde seg baby resten av livet, ellers går nok han med dødsangst resten av sin barndom!

eller så kan jeg jo si at jeg hater alle svarte, brune, gule, oransje og blå..

men jeg er ikke rasist, jeg bare liker kun meg sjøl!

*tygg på den du HI*

Skrevet

Hadde noen kasta snøballer etter din 4mnd gammel baby så hadde faen meg du reagert å!!

Skrevet

Æsj, da! Vi erter jo bare den lite gjennomtenkte bruken av ordet rasist! Skjønner jo du ble forbanna, hadde jeg også blitt det, men blir jo ikke rasist av den grunn.

Skrevet

Når noen kaster snøball etter deg og barnevogna, så har man selvfølgelig lov til å reagere. Men å "bli rasistisk" på grunn av det, syns jeg hørtes vel drøyt ut. Dessuten tror jeg mange slenger rundt seg med dette begrepet uten å egentlig vite hva det betyr, og det er synd, for det er ikke et ord man bør ta lett på.

Så må du huske på at dette dreide seg om ungdomsskoleelever. De tenker ikke alltid på konsekvensene av det de gjør.

Og hvis dette er en skole med "bare" innvandrere, så er det en mulighet at dette består av en del belastede ungdom.

Men gutter på ungdomsskolen kan være noen djevler innimellom, uansett rase.

Skrevet

kjære vene HI, selvsagt blir man forbanna hvis noen kaster snøball etter vogna, men man kan ikke dra alle over en kam fordet!

Skrevet

Skulle gladelig hevet en rekke (harde) snøballer etter deg selv jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...