Gå til innhold

Hjelp! En liten blødning - MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd lignende og hvor det lille nurket fortsatt lever?

Jeg var 7+2 i går og fikk en liten blødning med friskt rødt når jeg var på toalettet. Det sluttet umiddelbart, og i dag er det bare litt spotting igjen. Jeg har ikke hatt, eller har, noen smerter. ¨

Grunnen til at jeg er så bekymret er at jeg opplevde en MA i uke 6 for 2 år siden, og opplevde også en blødning tilsvarende denne. 3 uker senere ordnet kroppen opp selv (SA).

Jeg skal på tidlig ultralyd førstkommende onsdag, som jeg har bestilt for en god stund tilbake, men de dagene imellom her er så grusomme. Alle tankene som svirrer.

Håper noen kan berolige meg ved å fortelle at de har opplevd det samme, og at det har gått bra ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med samme problemet. Hadde også en liten blødning i uke 5 Er nå i uke 9. Var da på ul x 2 og målte hcg. Alt var normalt, hjertet banket og Hcg var veldig høy. Nå har jeg blødd litt igjen, men stoppet opp denne gangen også. Håper og tror at det fortsatt går bra. Det viste jo et levende embryo i uke 6, hcg på 60 0000, så satser på den holder seg fast der inne. Har hørt at det er mange som blør, og at det går bra likevel. Håper det gjelder oss også. Skal nå se det an noen dager, men merker at med en gang jeg styrer litt så kommer det litt lysrosa utflod. Har alle graviditetssymptomene enda, så håper det er andre årsaker til blødningen. Skal på en ul til i uke 12, hvis ikke jeg blør mer, da får jeg komme før. Vi får krysse fingrene for hverandre. Grusomt å gå å vente. Man vil jo gjerne vite med en gang. Lykke til på onsdag, skal tenke på deg :))

Skrevet

Å, takk for tilbakemeldingen! Jeg målte min hcg, men det var når jeg var 5 uker på vei, og den var da 5800. Jeg har ikke tatt noen oppfølgningsprøve på denne.

Jeg har ikke mindre symptomer enn de foregående dagene. Synes å huske fra forrige gang at de omtrent forsvant med engang. Men jeg er frotsatt veldig kvalm og har ømme pupper, og trøtt og sulten ;-)

Lykke til du også, så krysser vi fingrene for hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...