Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Ringte legevakta i helga fordi jeg har hatt småblødninger,oppblåst mage, vondt i ryggen og øm i underlivet. Er ca 3 uker siden jeg fjernet kobberspiralen så det skulle ikke ha hatt noe m den å gjøre (siden d ikke er noen hormoner m i spillet). Uansett så dro jeg til legen i dag,litt bekymra siden jeg ikke har vært borti lignende før. D hun sier til meg er at endten er d klamydia eller så har jeg en spontanabort,uansett så fikk jeg komme tilbake om en mnd om blødningene fortsatt. Syntes d var rimelig kaldt sagt jeg. Er ikke akkurat slik at jeg synes d er heilt ok om meg driver å spontanabortere over hele linja og at mannen min evt er utro! Atpå til så tok hun ikke en eneste prøve av meg. Jeg var jo opprinnelig bekymra for om jeg kanskje hadde fått en infeksjon av noe slag....
Gjest -<<- Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hadde byttet lege. Mistenker legen klamydia, bør du testes for det. Mistenker legen spontanabort bør det da minimum måles hcg ved en blodprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå