Esra Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Er gravid med min første og har mye angst angående fødsel, noen som vet/har hørt om fødeavd. på UNN? Hvordan er de der?
snellapella Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Har positiv opplevelse med å føde der. Venter nr 2 og førstemann ble født der for snart 5 år siden. Var litt komplikasjoner da, navlestreng rundt halsen og greier, men for en super lege vi hadde!! Helt topp! Og jordmor og sykesøstre var også supre. Opplevde da vi skulle hjem at hun jordmor som var der da var litt "sur", men ...
kanutta78 Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Fødte min første der for snart 9år siden, og hadde bare positive opplevelser. Fødselen gikk veldig fort, men hadde en kjæmpe grei og rolig jordmor, og samme med barnepleieren. Barselen var jeg bare et døgn på, men også der var dem kjæmpe koselig!!! Satt faktisk og snakka med ei venninne om det igår, hun fikk for snart et og et halvt år siden, det endte i ks. Men også hun hadde bare positive opplevelser derifra.
rima Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg fikk min første der for snart fire år siden. Jeg har bare positive opplevelser derfra. Jeg møtte hyggelige jordmødre som var skikkelig flinke. De senset hva vi ønsket - om vi ville være i fred eller om vi trengte dem. Ukomplisert fødsel som varte bare seks timer. Strålende hjelp fra jordmor og jordmorstudent!!! kom ned på barselhotellet bare fire timer etter at tulla var ute. Siden det var vår første var det litt plums å sitte der med et nytt menneske helt alene. Men barnepleier "skjente" på meg dagen etterpå siden vi ikke hadde tatt kontakt i løpet av natta. De skjønte jo vi var slitne etter fødselen og de ventet at vi tok kontakt med dem. Så spør og grav og ta kontakt med dem. De er der for å hjelpe dere!!!! Skulle ønske jeg skulle føde på UNN igjen! Det var trygt og godt!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå