Makkapakka og gjengen Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Vi skal til Praha, og ønsker å bo sentralt og fint. Noen som har et hotell å anbefale? Og evt hvor i Prahabyen ligger det? Sist bodde vi på Andels suites. Helt fantastisk hotell, men avhengig av undergrunnsbanen. Hadde lyst til å bo så nære bykjernen som mulig denne gang... Tar imot tips med takK!
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 vi bodde på et helt greit hotell i praha. Var på en måte i sentrum, brukte vel ti min ned til gamlebyen og karlsbroen. Husker desverre ikke navnet, men det kan jeg prøve å finne ut av for deg. Plassen utenfor het noe på P om det hjelper. Var heller ikke av de dyreste hotellene..
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 I.P.Pavlova var det... var hvertfall det vi sa til taxisjåføren, og han kjørte rett til hotellet. Er vel holdeplassen og "torget" utenfor som egentlig heter I.P.Pavlova oppkalt etter den russiske pskologen.
Makkapakka og gjengen Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 Takk for tipset! Sjekker ut det!!!
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 http://www.hotell.com/hotell-tsjekkia/hotell-praha/nove-mesto-hotell-praha/ Her sto det greit om beliggenhet og pris =) men bestiller du her kan det være lurt å dobbeltsjekke allt direkte med hotellet oså, evt bestille direkte fra hotellet. Min mors samboer bruker rullestol, og de bestilte hotell i york via hotels.com, de måtte bytte hotell dadeikke fikk rullestolen opp trappene (ikke heis)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Vi bodde på u Krize. Ikke spesielt fancy, men helt greit til å sove på, 300 meter fra Karlsbroen. Aldri forstått hva man skal med så veldig fine hoteller, man er jo ute på livet uansett.U krize er forresten ganske rimelig.Du finner hjemmesiden om du googler.
Joikaboll@ Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Vi skal ligge på Atlantic, visstnok midt i sentrum Ikke luksus, men sikkert helt greit. Mamma som anbefalte det til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå