Gå til innhold

3d ultralyd i tønsberg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har tlf nr eller adresse ditt? husker ikke hva stedet heter :S det er på nøtterøy. håper noen skjønner hvor jeg mener med den dumme forklaringa mi :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener kanskje?

Nøtterøy Ultralyd Instistutt ANS

Besøksadresse:

Danholmen 3, 3128 Nøtterøy

Telefon:

907 52 498

Hvis ikke så har du jo kvinnedoktoren i Tønsberg... de er visstnok veldig dyktige. Var selv på Nøtterøy ultralys institutt, ohg hadde valgt kvinnedoktoren om jeg skulle ta det igjen...

Skrevet

Du kan prøve www.kvinnedoktor.no, der finner du nærmere opplysninger. Har selv vært der, kjempeopplevelse!:) Skal dit igjen!

Lykke til!:)

Skrevet

Jeg var på nøtterøy og blei skikkelig skuffa. Lokalene der er slitene, venteværelse ser ut som et slitent tannlegekontor, og den maskinen de brukte virka ikke veldig bra. Tror den er ganske gammel. Vennepar av meg har vært hos kvinnedoktoren og bildene deres og dvd'en er utrolig mye bedre! Så jeg ville uten tvil dratt dit! koster 100kr. mer, men det er det verdt!

Skrevet

tuuuuusen takk alle sammen =)

Skrevet

Når det gjelder fagpersonene som holder til ved Nøtterøy så er de kjent for å være veldige dyktige og ha lang erfaring. Kvinnedoktoren/meg og magen er jo et litt mer "hipt" konsept, men det innebærer ikke nødvendigvis at de kan faget sitt bedre ; -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...