Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hva synes dere jenter? Jeg er 20, han er 28 og har en sønn på 5. Forguder de begge to, og det er tydelig gjennsidig fra de begge.. men er så usikker.. er jeg for ung til å bli sammen med en på 28 og bli stemor?:S
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 jeg er 21år å vært sammen med min kjære i litt over 2 år. han blir 29år til torsdag. vi har et felles barn. så ingen stebarn her.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hva med sønn på 3, sammen med ei på 18 og far selv er 34
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er 24 og mannen 35. Det kommer helt an på personene...ingen kan si hva som er for stor alderforskjell, den ene eller andre veien. (vi møttes for øvrig rett før jeg ble 17, han var da 28).
Kjukka Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Alder er og blir ett tall... Så lenge dere har det greit sammen, så ser jeg virkelig ikke problemet!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Helt enig i at alder bare er tall. Det kommer så veldig an på personene, modenhet og hva man ønsker i livet o.l. Er selv i et forhold hvor det er nesten 8 år "feil vei" men det fungerer godt, har mange av de samme synspunkter på ting og nå skal vi ha barn.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er 19 og er gravid med mitt og kjærestens første barn. Han er 30. Vi ble sammen når han var 26 og jeg 15. Så alt er mulig, og det kommer mer an på om man matcher i personlighet, meninger og verdier, enn i alder. Alderen vår har aldri vært noe problem, utenom når trangsynte mennesker var dømmende mot oss på starten. Foreldrene mine har likt han fra dag èn, og vi kommer godt overens med hverandres venner og familie, og det er ingen som er dømmende lenger nå. Vi har bevist vår kjærlighet gjennom det å holde sammen i snart fire år, og passer bedre sammen enn mange andre som er like gamle. Så stå på! Og å bli stemor til en femåring bør nok gå greit om dere tar det rolig og pent =) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Oi.. Trodde jeg kom til å få mye pepper jeg nå.. Vi passer utrolig godt sammen på veldig mange måter, og har det utrolig godt sammen! Jeg tenker ikke på alderen i det hele tatt, men er litt bekymret for hva venner og familie på begge sider vil si. Spesielt hva min mor vil si til at jeg blir stemor i en alder av 20. Men tusen takk for all støtte og lykke ønskninger. Utrolig godt å høre at så mange har klart seg så fint HI
___ Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Min svigerinne er over 15 år eldre enn min svoger. Hun er faktisk nesten så gammel som hans mor og har barn og barnebarn fra tidligere. Barnebarna hennes er jevngammle med min svogers datter. Likevel har de bodd sammen i 12(?) år nå og virker fortsatt forelsket. Aldersforskjellen tror jeg ikke du skal bekymmre deg for, men du bør nok selv tenke grundig gjennom om du er klar til å påta deg oppgaven som stemor. Det kan nok være vanskelig mange ganger, spessielt når du er såpass ung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå