Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har fram til rett før uke 9 hatt veldig ømme pupper. (Er 9 + 2 i dag)

Nå synes jeg ikke puppene er så veldig ømme lenger, bare litt. har jo hørt at symptomene kan avta ca i denne perioden, men vil gjerne høre om det er flere som har det sånn??

Er egentlig ganske rolig når det gjelder tanken på å miste, men blir nok ekstra beroliget hvis det er flere som opplever dette. ;)

Har ikke hatt mye symptomer i det hele tatt, er egentlig bare puppene og at mensen er borte som har vært mine tegn. Men har vært hos lege til første kontroll og da tok dem urinprøve og blodprøve, så jeg har fått d 100% bekreftet da ;)

Har ikke hatt noe som helst blødning heller... :)

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som du har mye å bekymre deg for. Må jo være godt å ikke ha så mange symptomer, det kan være slitsomt.. har hatt endel og er bare 4+2 uker på vei.. ha renda ikke vært hos legen da, men har jo tatt endel tester som har vært positive.

Men er du usikke rkan du vel ta kontakt med lege eller jordmor?

Skrevet

Neida :) Er egentlig ikke så bekymret, men bestandig godt å høre om der er fler som opplever det samme :)

Er veldig godt og ikke være så ekstremt øm hele tiden... Kjenner det jo godt enda da, kansje man egentli er begynt å bli litt herdet.... hehehe :D

Skrevet

Jeg har hatt det ganske likt deg! Har heller ikke hatt mye symptomer, utenom uteblitt mens og ømme pupper. Og heller ikke blødning. Men hvor ømme puppene mine er, har variert mye, spesielt nå de siste ukene. Er 10+1 idag. Så jeg håper og tror det er nokså normalt:)

Skrevet

Ja, det er det jeg også gjør :)

Det går nok sikkert så fint atte ;)

Skrevet

Jeg er i 8+1 å har hatt ekstremt ømme pupper, men nå så er di ikke så ømme lenger. Ble veldig bekymra da, nå jeg ikke hadde det lengre. Men er forsatt trøtt da, hehe. Det kommer å går litt, men di har ikke vert så galne så di var :)

Skrevet

Er 10+1 i dag og mine pupper er forstatt ømme men ikke så omme som di var i beg. kan nevne at jeg har gått opp hlavannen str i bh. Di er enorme! Men det var di i forrige sv.skap også, det var slik folk merket at jeg var gravid for jeg hadde noen digre bryster. Jeg som bare er en liten B-cup til vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...