FirfislaMi Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Hei og hopp Hører og ser det er en del som drar til sverige for å kjøpe barnevogn. Er det mye billigere der...? Noen som vet om noen nettsider, butikknavn e.l?
3xMamma :) Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Vi vurderte å kjøpe vogn i Sverige med første, men fant ut at jeg heller ville kjøpe den "hjemme". Det er så mye enklere hvis det skulle skje noe. Er Sverige inærheten av der du bor er det jo greit. Prøv heller å samle kjøpene til babyen i en butikk og snakk pris med de. Det er fullt mulig, vi nordmenn er bare litt feige på det område
*stine j-g-j *har født* Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Sjekket akkurat pris på Emmaljunga Duo Mondial. Her til lands skulle de ha i overkant av 8200 kroner for den. På Kattis babyshop i Strømstad kostet vogna 7390 svenske kroner - dvs ca 6100 norske. I Sverige følger også stelleveske med vogna. Tror nok jeg kommer til å benytte meg av dette:) De er kjappe til å svare på mail hvis det er noe du lurer på.
lego Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 I svinesund/strømstad området er det 3 babybutikker; www.happyland.se (svinesund) www.babyproffsen.se (Nordby) www.kattisbabyshop.se (Strømstad) Kan være en del penger å spare ved å handle der, særlig med tanke på kursen. Personlig synes jeg happyland er best- billigst og... Babyproffsen liker jeg ikke noe særlig (hvis jeg ikke husker helt feil så er de samme kjede som barnas hus her i norge, men prisene er nok forskjellig. også utvalget.) I strømstad har jeg ikke vært siden vi kjøpte emmaljunga'en der for 3,5 år siden.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Jeg tror jeg må rette litt på deg stine*. "i sverige følger også stelleveske med". Om du mener til den modellen du har sett på så kanskje du har rett. Men i allmenhet stemmer det ikke. Jeg har bare kikket på vogn i sverige da jeg bor her og ikke på noen av stedene/kjedene jeg har vært på har dette vært aktuellt!
lego Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Ho mener nok på emmaljunga sine vogner. Var i hvertfall sann jeg tolket det.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Ja, som sagt så vet jeg ikke med den modellen, jeg fikk bare følelsen av at det var på alle vogner:) Ville bare si i fra så man ikke forventer seg det, da blir man lett skuffa! Men at det er billigere, og at de pleier å være lette å ha med å gjøre er sant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå