Gå til innhold

Trenger råd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så drittlei av BF til storejenta mi som er 8 år, han har gjort som han vil hele livet til snuppa, festa, herja og styra. Blei sammen med en dame som ikke tåler barn i tillegg. Og han har valgt å dra avgårde på andre sida av landet for å jobbe, tjene masse penger, kjøpe det han vil, reise og kose seg med dama.

Mens han har holdt på med sitt har jeg og snupp klart oss selv, i 8 år har jeg tatt meg av snuppa alene og det har godt helt utrolig bra, hun er blitt en nydelig jente! Og vi har vårt liv, med vår familie(han har ikke familie i nærheten), med våre vaner, fritidsaktiviteter og hobbyer.

MEN, nå har han kommet tilbake til byen igjen, var ikke mer jobb å få der han var pga finanskrisa(har jobb her), og her har han lite venner, kjæresten hans bor ikke her og han har ikke noen hobbyer. Så da tror han at han bare kan møte opp og ha snuppa masse. Snuppa vil gjerne være litt med han, men hun har faktisk et liv som han har meldt seg ut av for lenge siden, og hun vet at han kan finne på å dra avgårde igjen når som helst.

Han mener jeg er vrang fordi jeg ikke står klar med jenta i døra så fort han ringer. Men når min 8 åring selv sier at hun ikke vil sette livet sitt til side for han, for det har aldri han gjort for hu, da har ikke jeg tenkt til å true henne!

Som sagt er det veldig moro med pappa, men i små doser!

Skulle ønske han hadde holdt seg der han var!

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg og ville prøvd å forklare dette til ham slik du skriver her. At datteren gjerne vil tilbrine tid med ham, men at hun faktisk er blitt 8 år og har andre ting hun driver på med og fortsatt vil drive på med.

Skrevet

jeg hadde ikke latt han styre på, men heller lagt til faste rutiner osv rundt han og barnet,... har hun ting hun driver med og gjør skal ikke dette bli feiet vekk fordi han nå plutselig har funnet ut at han vil bruke henne som tidsfordriv... hva skjer da når han finner ut at han vil fordufte igjen.... ville snakket gjennom dette med han og sgt det som det er, at dette må tas gradvis...

Skrevet

vet ikke hvordan jeg hadde reagert på dette, men tenker at de ordene somkom fra dattra di på 8, kom mer fra deg enn henne. hun er lojal mot deg. og det er jo klart hun er, hun er jo gla i deg.

menjeg tror hun er glad i pappaen sin å. og nå vil han jo være der for henne. om han må dra igjen så kan det jo hende at det styrka forholdet dem i mellom kan holde selvom han drar.

jeg er ingen ekspert på dette men tenker bare hva jeg ville ha tenkt som åtteåring.

jeg ville ha sagt til bf at han kan komme en ettermiddag så kan dere diskutere hvordan det passer for jenta de å dra på besøk til han.

da unngår dere kanskje frustrasjon for alle 3.

vet ikke om dette var noe svar håpe det hjalp litt.

Skrevet

Nei han får ikke bruke henne som tidsfordriv, for det er vondt for snuppa når han plutselig ikke har tid lenger. Men det er vanskelig å snakke med han, han setter seg på bakbeina med engang og sier at jeg ikke vil at han skal se lillemor.

Neida det er ikke så vanskelig, jeg vet hva jeg må gjøre, det bare irriterer meg at han skal lage bråk.

Og nei snuppa sa nok ikke det hu sa for å være lojal mot meg, at hun vil fortsette uforstyrra med sine fritidsaktiviteter, være med sine venner og drive med sine hobbyer, har vel svært lite med meg å gjøre. I tillegg er snuppa veldig smart for alderen og klarer å tenke selv!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...