24♡april Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 vi skal flytte strax.da vi flytta inn hadde eierne kjøpt zalo,oppvaskbørste, grytekluter, kopphåndkle og blomster de hadde satt i vase både på kjøkkenet og i gangen.Det var også duk på stuebordet samt en lik mindre duk på kjøkkenbordet. På badet var det og en matte på gulvet og ett håndkle samt såpe på vasken. Var og en dørmatte inne i gangen. Alt dette var sånne billige ikea ting.Var kjempehyggelig av dem. De leier jo ut møblert osv å får da tilbake på skatten.. Men forventes det likevel at vi skal kjøpe det samm tilbake tl leiligheten når vi flytter?? Kan liksom ikke legge igjen en slitt badematte og håndkle samt godt brukte grytekluter,hehe.. Dukene er ikke så veldig fine mer heller, 1 vask så var det gjort! Blomtene de satte inn var sånne megadyre fine høye blomster.. :-/ Samboer sier at det er sånn de typisk kjøper inn for å være hyggelig å at vi ikke trenger å kjøpe alt det tilbake til leiligheten, folka som skal flytte inn har mest sannsynlig dette selv.tenker det jeg å egentlig men vil jo ikke virke frekk heller! hmmmm.....
meg & to små vampyrer Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jøss. Det har aldri noen huseiere gjort til oss. Da tror jeg kanskje jeg hadde villet gjort noe fint når jeg flytta ja...
24♡april Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 ja var kjempehyggelig gjort av dem..men føler liksom ikke at det er dem vi gir noe tilbake til men de som flytter inn! kanskje gi blomster??
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg ville heller gitt blomster til huseierne, eventuelt noe god sjokkis eller lignende. Som takk for følge liksom.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Har aldri leid leilighet jeg , men.. En blomsterbukett med takk for oss kort hørtes koslig ut, ville satset på det jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå