lchristin-nydelig tulle Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 har hatt sammentrekninger i 3 uker nå,og de to siste døgnene har det ikke gitt seg.. er super sliten og ringte føden..dem ville at jeg skulle komme inn for en skjekk siden dette er 4. så nå er det bare tvi tvi på at disse kynnerne har gjort sitt...og at det har åpnet seg litt...iallefall.. er så redd for å virke dum,samtidig som at jeg er utslitt av disse smertene.. hmm litt spennende..og skummelt dette. nå har det jo nesten stoppet opp her... jaja..
Bevind *har født*:) Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 hvordan gikk det på sykehuset'????
flypapir Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Lykke til! Håper du kommer tilbake med en flott fødselshistorie!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2009 sånn da er jeg kommet hjem. det var en cm ca, og som hun sa dette kan være starten på fødselen eller det kan gå 3 uker m kynnere... dem var visst sterke sammentrekningene mine,så da er det bare å se. jeg merker det begynner å forandre seg litt, men det kan jo ta noen dager..men da jeg kom på sykehuset m de to første så hadde jeg bare to cm og dem brukte jeg bare 4 timer på så alt kan skje.. ermloitt spent å på om jeg får holde prinsessa mi snart!!!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 åhhh så spennende fordet da. Er jo litt godt å vite at ting er på gang på en måte. Håper også at du snart får holde prinsessen din
lchristin-nydelig tulle Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2009 å ja jeg gleder meg kjempe masse. da jeg var der på føden så ble jeg så mye mer rolig og gleder meg bare sååå masse!!! men fikk to paracet og fikk beskjed om å få meg litt søvn så skal hoppe til sengs her...blir super sliten etter kynnere hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå