♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Kom hjem idag fra sykehuset etter å ha vært der i 2 dager med gutten min på 3 mnd. Han hadde både rs-virus og bronkiolitt. Hosta som et lite uvær,og sleit med pusten stakkar.. Trodde ikke de små kunne bli syke jeg,men dengang ei.. Er nok broren som smitta han,men han er 20 mnd,og blei ikke så syk. Etter 2 dager med inhalasjonsmedisin på sykehuset er han mye bedre,men fortsatt masse slim i lungene. Delte rom med ei som hadde en gutt som er like gammel som gutten min, og hadde det samme,og han var så dårlig at han kom til sykehuset i ambulanse.. Det var såå godt å komme hjem igjen,og vite at gutten min er på bedringens vei;-)
* 5 om dagen * Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 et godt råd,om han fortsatt har slim. gå med han på armen,han på magen,du tar den ene armen rundt halsen hans,og ned mellom beina.(så han ligger på din arm) den andre hånder bruker du til å dunke lett og rytmisk på brystkassa hans,da løsner dette slimet. gikk sånn i en uke jeg,da min hadde rs virus.Det løsnet og det var også på det viset fysio jobbet for å løsne slimet.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Takk for rådet. Det var noe av det samme de sa på sykehuset også. Best å ikke la han ligge så mye stille.. Kunne massere veldig forsiktig utenpå der lungene ligger sa de også:-) Hadde din så masse slim at han hosta til han spydde? Det hadde min,og det var en smule ekkelt...
* 5 om dagen * Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 jeg hadde en jente :-)) og det er mange år siden,men jeg husker det som det var i går. hun var bare 3 uker da hun ble syk( født 10 feb ) jeg ble oppfattet som hysterisk,og det gikk noen dager,og mange besøk hos legevakt,før hun ikke fikk puste,og var blitt blå. vi ble lagt inn på sykehuset i arendal, lå der i noen dager,men hun ble ikke bedre,ble fløyet til riksen ( gamle) og ble der i 6 dager, sendt tilbake og lå da til sammen 14 dager på sykehus. hun kastet ikke opp,det tettet seg helt i stedet. i dag er hun frisk og rask,ikke noen varig men...heller ikke noe asma eller slikt.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Godt du ble tatt på alvor og at det gikk bra. Og uten varige men..
4skatter Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Ja du var heldig.. I fjor lå vi i 13 dager, med samme diagnose, men i respirator... 2 år i dag og har alvorlig astma som følge av lungekollapsen hun fikk da...
* 5 om dagen * Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 var respirator på vår jente også, 5 dager...helt forferdelig.. men ho var så stor,at muligheten for å klare seg var veldig god, ho veide jo tross alt 4 kilo :-)) jeg trodde vi mistet henne mange ganger...og det gjorde vi nesten også...men alt gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå