Gå til innhold

hvilken vogn skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en livlig gutt på 2 1/2 år og en liten tulle på 5måneder!

tenker på søskenvogn/tvillingvogn som kan legges helt ned ettersom vi ofte er ute på tur å guttungen trenger å sove litt evt bare slappe av litt i liggestilling! er så mange å velge mellom! men vil ha en som er "liten" og lett å legge sammen, ikke masse dill her og der! har sett på OTH sin og phil&teds twin classic men har ikke peiling på hvilken jeg skal ta!!??

noen som har noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Vi hadde phil & Teds sin en liten stund og syns den var så bra. Den er veldig lett og god og trille, men babyen som sitter nede har ikke noe som dekker for vind noe vi syns var dumt. Og Kalæsjen er ikke en sånn sikelig kælaske bak, er bare et myggnett eller man kan sett på et slang regntrekk, og dette fungerte veldig dårlig for oss.

Jeg tror jeg ville valg TFK sin, ebn venninne av meg har den i søskenvogn, og hun er veldig fornøyd. Vi har akkurat skaffet oss den i singel vogn og er helt sinnsykt fornøyd:)

Her inne kan du lese om de fleste vogner og mange som har skrevet inn sine erfaringer:)

http://www.barnevognguiden.no

Skrevet

har hørt mange si de er fornøyde med carena double swing

Skrevet

Jeg har OTH, er veldig fornøyd med den. Phil & teds er veldig smal i fotstøtten, det ser du om du prøver 2.5 åringen i vogna. Carena double swing hadde jeg aldri valgt med mindre jeg ville være økonomisk. Syns den var skjelvende og gav meg den samme dårligkvalitet- følelsen jeg får av carenavogner, selv om den selvfølgelig er mye bedre enn den billige/eldre typen tvillingvogn til carena.

Skrevet

Tfk... og det er flere på Finn.no nå til ca 4000,-

Skrevet

Har ikke peiling på søskenvogner jeg da, man har nettopp kjøpt TFK og er så langt veldig fornøyd. Ikke helt flat rygg, men virker ikke som slike vogner har det. Har ei venninne som har den i både enkel og dobbel også, og er veldig fornøyd med begge. Men er det ikke dyrt å kjøpe dobbelvogn for en så kort periode da? Vil jo ikke være så veldig mye lenger den største trenger vogn.

Skrevet

Vi har Carena Double swing, og er kjempefornøyd, selv om det er en "billigvogn". Begge legges helt ned og god plass til voksipose, hardbagen var helt ok, separate kalesjer. God vogn rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...