*toppris* Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 ah, nå lager jeg pizza-pølse horn og tacohorn... gleder meg til å sette tenna i det!! horndeig fyllt med middagspølse, pizzafyll, mais og ost... den andre er med tacokjøttdeig, mais og ost.... mmmmmmmmmh!!! gleder meg:) hadde pizzapølsehorn i guttungen sin bursdag, noe som virkelig fallt i smak! og guttungen elsker det... snart 6 mnd siden sist vi hadde det, så nå var det på tide:) FRISTEFRISTE!!
snellapella Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 ÅÅÅÅÅÅ....Nam!! Dette er noe jeg skal lage en dag ja! Er lenge siden jeg har laget det... oste og skinkehorn.. nam, ja, det fristet!!
*toppris* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 liker du taco da MÅ du prøve med det, er skikkelig nam med masse smelta ost inni:)
hæppisnæppi<3 Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Blæææhhh...urettferdig! Men jeg skal lage brownies da, er jo godt det også!
*toppris* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 nettop trøkt i meg ett pølsepizzahorn... nam! skal ha mer nå....
snellapella Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Mhm! Og godt med litt pizzafyll i , enten med skinke , pølse eller kjøttdeig... nam, nam... Skal jammen lage det en dag sammen med guttungen, kjekt å ha i fryseren og for å ta med på tur.
*toppris* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2009 guttungen skal få med seg ett i barnehagen i morgen:) sikkert urettferdig, en.. han spiser så dpårlig der for tiden... og det er ingen regler for hva man putter i matboksen.. kunne sendt med sjokolade om jeg ville det... sykt!
snellapella Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Sier de ingenting på det?? (sjokolade altså?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå