*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Utskraping imorgen...... Ja ja,da ble det som jeg fryktet.... Lykke til til dere andre.....................................
VinterSol+2 Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 det var leit. er lei for at du må gå gjennom det igjen.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 så trist å høre:-( føler virkelig med deg, og håper du aldri må gjennomgå det igjen!!! *trøsteklem*
tomeko Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Du må ha det forferdelig....håper det går bra for deg i fremtiden.Stor klem fra meg....tomeko
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Takk for at dere viser medfølelse..... Det er så urettferdig........har hatt 2 ma nå på under 1 år. Jeg kan ikke akkurat planlegge å bli gravid, dette er noe som tar lang tid... Etter 19 år som røyker klarte jeg å stumpe røyken 1 okt-08, med motivasjon for å øke sjansene til å bli gravid..... Jeg har lenge vært overbevist om at det har hindret meg i å bli gravid så "lett".... Får håpe at vi slipper å vente så lenge før vi blir gravide igjen....og at jeg snart kan kan komme inn hit igjen ) Igjen.....takk *klem*
Zeke Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Uff ikke bra, føler med deg masse har selv opplevd dette i 2003,ønsker deg all gode ønsker å babystøv videre. Håper det sitter en liten pudding hos deg snart igjen, lykke til vennen. Klem
*toppris* Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 uffa da... føler med deg... håper det gå rbedre neste gang... da sitter den nok som den skal ser du... lykke til!
Neetamor-mednyspire Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 føler med deg=( sender deg en trøstende klem og lykke ønskninger på veien
Johan Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Så trist å høre. Sender deg mange klemmer og lykke til-ønskninger til neste runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå