Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Er det flere her som har litt vondt når man går? Jeg får fort vondt nederst i magen, og blir derfor fort sliten, må gå litt sakte. Kan det være bekkenløsning?
bettansol Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har bekkenløsning,og har veeeeldig vondt,men det sitter i symfysebeinet,går jeg mye blir det vondt i magen også,legen min sa det kommer nok av bekkenløsningen.
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Ok, for det føles som det er mer i magen her, ikke i lysken. Hmm.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Det var sånn symfyse bekkenløsningen min begynte forige gang. Fikk så vondt i nederste del av magen at jeg oppsøkte lege, hun sendte meg videre til føden, og der ble jeg en natt. Ble undersøkt i det vide og brede:) ingenting galt. De var redd fr begynnende rier (var i uke 28) men altså, mage smertene kom av symfyse bekkenløsningen, fant det ut seinere da symfysen ble enda verre og jeg kjente klart og tydelig kor smertene kom fra.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har hatt det noen ganger. Vondt helt nederst i magen når jeg går. Aner ikke hva det er, dessverre. Håper ikke det kommer ofte, for det er skikkelig ubehagelig. Er ikke plaget med bekkenløsning ellers, men mulig det er en start? Hadde ingen bekkenplager i sist svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå