gbaby-helenegull <3 Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 IDag har jeg ryddet og vasket litt men må sette meg ned innimellom og slappe av da jeg blir så sliten i magen min. Den blir steinhard og det kjennes ut som at den skal sprenge. Er ikke vondt heldigvis, bare ubehagelig. Noen som vet hva det kommer av? Er liksom øverste del av magen som blir knallhard. Er i uke 35+0
Nr. 4 på vei Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Du har nok kynnere. Det er helt vanlig å få det når man gjør husarbeid, går turer, har sex osv. Livmoren har sammentrekninger, forbereder frem mot fødsel. Det er ikke noe farlig. Jeg har hatt kynnere fra ganske tidlig i dette svangerskapet.
gbaby-helenegull <3 Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Takk for svar=) Lurte på om det kunne være kynnere men så mente min mor at det var litt tidlig enda. Men det er vel forskjellig fra person til person kanskje.. Bra at kroppen forbereder seg da=)
prinsesse ventes i februar Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Ja er nok kynnere det ja.Jeg har hatt masse kynnere i flere uker nå,er i uke 37 nå!..
eplejente Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har lært at dersom det strammer seg i øverste del av magen er det sannsynligvis kynnere. Hvis det derimot strammer seg i nederste del av magen er det mest sannsynlig rier..
Trollunn Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Det er IKKE for tidlig med kynnere nei! Jeg har hatt det (kjennbart) siden rundt uke 20. Alle har kynnere, det er bare ikke alle som kjenner dem like godt. Men mot slutten så er det helt vanlig at man kjenner en del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå