♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg og eksen min hadde vært sammen i 8 år. De siste årene slet vi veldig, men prøvde å ordne opp. Noe jeg var irritert på var f.eks at han var så utrolig lat, og kunne aaaaldri bli med meg på tur eller noe slikt. Skikkelig inne menneske. Vi prøvde familierådgivning, men hun anbefalte meg å forlate han. Etter en stund gjorde jeg dette. Det er nå over 1 år siden vi gikk fra hverandre. Siste året vi var sammen hadde vi iomtrent ikke noe fysisk kontakt og sov ikke i samme seng. Som sagt er dette nå over 1 år siden, og jeg har fått meg ny kjæreste. Han er verdens snilleste og jeg er forelsket og alt det der. Jeg og eksen bor fremdeles nærmt hverandre, naboer. Dette pga. omtanke for sønnen vår. Nå har eksen min fått seg dame ( tror jeg) Og han er på lange fjellturer med henne og turer generelt. Og jeg kjenner meg faktisk såret, hvorfor kunne han ikke gjøre dette med meg? Blir litt irritert også, og føler han ikke prøvde hardt nok for å få forholdet til å fungere. Kanskje jeg bare er sjalu? Er i hvertfall veldig frustrerende og slitsomt. Føler nesten jeg har kjærlighetssorg Noen som kan gi meg noen gode råd? eller trøst? Ble kanskje litt rotete dette, men håper dere forstod.
*Smiley* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Sikkert fordi han er nyforelsket.Da gjør man alt mulig i begynnelsen. Hvis han ikke har hatt særlig interesse av det før , så kommer det nok til å dabbe av etterhvert.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Ja, det kan jo hende.. uff. hater å ha det slik som dette
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Kanskje han har lært? Både om å gi og å ta? Og kanskje han ønsker å komme litt i form?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Ja, det er nok det. Skulle bare ønske han hadde lært deette mens vi var sammen.. Men men, er vel ikke så mye å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå