Gå til innhold

Hoppende glad.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp etter nattevakt og tok en test. Det er tre dager siden IKM. Og tror dere jammen ikke det kom en svak rosa strek der, først var den så svak at jeg trodde nesten jeg så syner, men så ble den sterkere etterhvert. Er utrolig glad! Samboeren ble helt vill og ville nesten begynne å baby sikre huset med en gang. Så nå er det bare å prøve å holde stilt med dette da, har jo lyst til å rope det ut til alle. Men det er tidlig og mye kan skje..... Sommerfugler i magen! Dette er en helt ny situasjon! Men veldig spennende altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER! Er ganske tidlig på vei selv, 4+2.. skal til legen om en uke.. kjenner følelsen av å lyst til å fortelle det til folk, har vært ganske dårlig jeg da, så tror det er noen som har fatta mistanke allerede. Krysser fingrene for oss begge:)

Skrevet

gratulerer så mye;-)

og velkommen til oss;-))))))

Skrevet

grattis:)

kan jo fortelle det til de nærmeste vennene og fam.mdl da.... godt å få det ut;) også har man ikke minst støtte uansett hva;)

må kooose deg og nyte de glade dagene fremover:)

Skrevet

Gratulerer såååå mye og velkommen inn til oss på 1 trimester =)

Jeg er bare 6 uker på vei, men testet positivt 1 uke FØR IKM, så jeg har visst om dette i 3 uker alt. Dette er nr 2 og planlagt, nr 1 var ikke planlagt - så denne gangen er det mye morsommere og kjempespennende, men ikke fullt så morsomt å være 100% sykmeldt og masse svangerskapssymptomer som kvalme, uvelhet, svimmelhet osv, osv!!!

Lykke til med svangerskapet, håper formen din blir god!

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...