Rosa på ball Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 .............Så får vi se hvor det bærer hen, da Er hjemme med sykt barn i dag (hper det er en av de siste dagene, dette, hun har vært syk hle helga og et par dager bakover, med feber). Det er ikke smart å sitte å glo i skjermen når syk datter tumler rundt meg her. Vi har lekt litt sammen, ellers sitter hun mye på fanget når hun er så slapp.. Elsker å se Postmann Pat. Så kjenningsmelodien surrer i hodet mitt...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hehe. Kjedelig med sykt barn. Håper hun er bedre nå:-) Lykke til hos legen - håper det order seg!
Rosa på ball Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Hei, Anonym! Hun har vært hjemme hele denne uka også, dvs. + to dager forrige uke. Bestemor hjalp oss to dager, så jeg kunne dra på jobb igjen. Hun skulle komme hit på besøk likevel... Feber som kom og gikk, slitsomt. Satt så hardt i. Tror hun har sovet vekk det meste nå...Iallfall var hun i mye bedre form igjen idag... Hyggelig med svar... Ha en riktig god kveld, hvem du nå er.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå